هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد صبور باشند چرا که استراتژی سرخپوشان در آینده نتیجه خوبی خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم درخواست کرد صبور باشند چرا که استراتژی سرخپوشان در آینده نتیجه خوبی خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سروش رفیعی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی بدی نبود اما می‌توانست بهتر باشد. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که نود دقیقه تشویق کردند. بازی‌های بدون هوادار خیلی ناراحت‌کننده بود و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بانوان در ورزشگاه‌ها باشند و خانواده‌ها در کنار هم بازی‌ها را تماشا کنند.

وی ادامه داد: یک اتفاق نرمال است که وقتی تیمی باکیفیت مثل فولاد با لایه‌های دفاعی محکم می‌ایستد و دفاع تیمی را خوب انجام می‌دهد موقعیت ایجاد کردن سخت می‌شود، ما هم یکی دو موقعیت داشتیم ولی بدشانس بودیم و تبدیل به گل نشد. مطمئن هستم که این استراتژی ما در آینده به نتیجه خوبی می‌رسد.

هافبک پرسپولیس در خصوص ناراحتی هواداران خاطرنشان کرد: اول فصل است و هواداران پرسپولیس پایین و بالا زیاد دیده‌اند. مطمئنم که صبور هستند و همانطور که ما سعی می‌کنیم صبر را در بازی‌های‌مان به خرج دهیم امیدوارم هواداران همین صبر را داشته باشند. مطمئنم در آینده نتیجه می‌گیریم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص فشاری که بورس برای انتشار قرارداد بازیکنان وارد کرده است، چیست؟ تصریح کرد: اطلاعی از ریز کارهای بورس و انتشار قراردادها ندارم. حالا اگر شفاف بگوییم که بازیکنان چقدر می‌گیرند، چه اتفاقی می‌افتد؟ مگر گفته می‌شود که همه چقدر حقوق می‌گیرند، این موضوع به چه درد مملکت می‌خورد و چه چیزی را درست می‌کند؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.