سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید تأیید کرد هافبک برزیلی‌اش در آستانه پیوستن به رئال مادرید است.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید تأیید کرد هافبک برزیلی‌اش در آستانه پیوستن به رئال مادرید است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در آستانه بازی بامداد یکشنبه تیمش مقابل سلتاویگو در هفته دوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری درباره هافبک برزیلی‌اش که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به منچستریونایتد است، گفت: در ابتدا شایعاتی در مورد کاسمیرو شنیدم و آنها را نادیده گرفتم، اما دیروز متوجه شدم که موضوع جدی است. با کاسمیرو صحبت کردم. او می‌خواهد چالشی جدید را تجربه کند. باشگاه هم تصمیم این بازیکن را درک می‌کند و به تصمیمش احترام می‌گذاریم. کاسمیرو می‌خواهد رئال را ترک کند.

وی افزود: ما سعی نکردیم کاسمیرو را متقاعد کنیم که در جمع ما بماند. من به خواسته او گوش دادم و به تصمیمش احترام می‌گذارم. مذاکرات در مورد کاسمیرو در جریان است و او مقابل سلتاویگو بازی نخواهد کرد. ما جانشین کاسمیرو را داریم. ما چوامنی را خریدیم، یکی از بهترین بازیکنان موجود در بازار نقل‌وانتقالات. در کنار او ما تونی کروس و کاماوینگا را داریم. به هر حال برنامه من برای ادامه فصل تغییری نخواهد کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: مثلث مودریچ، کروس و کاسمیرو برای رئال مادرید خیلی خیلی مهم بوده است. دوره‌ای که ما ۲۲ بازی متوالی برنده شدیم، کروس هافبک دفاعی تیم من بود و او به طور حتم می‌تواند در صورت نیاز دوباره در این پست بازی کند. ما همین حالا شش هافبک داریم و این تعداد هافبک برای این فصل کافی است. آنها بازیکنان خیلی خیلی خوبی هستند. برای کاسمیرو بهترین‌ها را آرزو دارم، او بازیکن مهمی برای ما در یک دوره طولانی بود.

کاسمیروی ۳۰ ساله که گفته می‌شود انتقالش به منچستریونایتد تا ۴۸ ساعت آینده نهایی می‌شود، در ۳۳۶ بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار ۳۱ گل زده و ۲۹ پاس گل را از خود برجای گذاشت. این هافبک برزیلی تاکنون به رئال برای کسب ۱۸ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا کمک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.