مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، شکست هفته نخست این تیم مقابل هوادار را به بدشانسی شاگردان سیدمهدی رحمتی مرتبط کرد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، شکست هفته نخست این تیم مقابل هوادار را به بدشانسی شاگردان سیدمهدی رحمتی مرتبط کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به برزیل ایران آمده‌ایم و امیدوارم مردم سرزمین ما همیشه سالم و شاد باشند. هفته گذشته نتیجه خوبی نگرفتیم. در تورنمنتی طولانی مانند لیگ، واکنش تیم‌ها نسبت به نتایج اهمیت زیادی دارد و باید عکس‌العمل خوبی به شکست برابر هوادار داشته باشیم.

وی لیگ بیست‌ودوم را لیگی باکیفیت دانست و گفت: بازیکنان خارجی خوبی در لیگ هستند و بازیکنان داخلی باکیفیتی به کشور بازگشته‌اند. تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند و علاوه بر مسائل فنی و روحی، آرامش هر تیم بسیار مهم است. از مدیریت تا کادر فنی و بازیکنان تلاش کردیم که این آرامش را در طول فصل داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. صنعت نفت تیمی یکدست، بابرنامه و تاکتیکی است و بازیکنانی در اختیار دارد که ظرف چند سال اخیر، عصای دست مربیان تیم بوده‌اند.

«می‌دانیم هیچ تیمی بازی راحتی در آبادان مقابل صنعت نفت نخواهد داشت.»، مربی آلومینیوم اراک ضمن بیان این جمله تصریح کرد: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان را با صحبت‌های رحمتی آماده کرده‌ایم. خدا را شکر بازیکنان بزرگی داریم که عصای دست ما هستند و در طول لیگ به ما کمک می‌کنند. عملکرد هر مجموعه‌ای از نیروی انسانی آن نشأت می‌گیرد و بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. به آنها امیدوار هستیم و تلاش ما بر این است که کمک کنیم نتایج خوبی بگیرند.

فاضلی راجع به احتمال عقد قرارداد باشگاه آلومینیوم با بازیکنان جدید خاطر نشان کرد: شاکله اصلی تیم تشکیل شده است. اگر نیاز پیدا کنیم، با صلاحدید کادر فنی برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم. تیم ما تغییراتی داشته و همانطور که می‌دانید، هماهنگی در فوتبال عنصری اصلی اما زمانبر است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به موازات رسیدن به هماهنگی، نتایج آبرومندی بگیریم.

وی شکست هفته گذشته آلومینیوم را به شانس ارتباط داد و بیان کرد: در فوتبال بدشانسی‌هایی رخ می‌دهد و شاید بتوانیم شکست هفته گذشته را به بدشانسی ارتباط بدهیم. اگر در این مسابقه در اوج عملکرد خودمان و هماهنگی بودیم، چنین نتیجه‌ای رخ نمی‌داد.

مربی آلومینیوم اراک در مورد غایبان تیمش برابر صنعت نفت آبادان عنوان کرد: مصطفی احمدی را که سابقه بازی در صنعت نفت دارد، به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در جمع ما حضور دارند. هفته گذشته هم از احمدی بی‌نصیب بودیم.

فاضلی درباره بازیکنان خارجی آلومینیوم اظهار داشت: دو بازیکن خارجی جذب کردیم که هانسل زاپاتا فیکس بود و والنتینو یوئل در ادامه به زمین آمد. زاپاتا در لیگ برتر کرواسی به میدان می‌رفت و یوئل بازیکن تیم ملی سودان است که فصل گذشته در نیوکاسل جت استرالیا بازی می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.