مدافع تیم فوتبال استقلال از انگیزه‌های خود در بازگشت دوباره به این تیم گفت و اینکه می‌خواهد یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد.

مدافع تیم فوتبال استقلال از انگیزه‌های خود در بازگشت دوباره به این تیم گفت و اینکه می‌خواهد یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیاوش یزدانی پس از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال به دوربین این باشگاه گفت: خیلی خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم و خدا را شکر می‌کنم دوباره افتخار پیوشیدن پیراهن مقدس استقلال را به من داد. هیچ وقت فکر نمی‌کردم خودم را در لباس تیم دیگری ببینم.

وی افزود: حس عجیبی است که دوباره به تیم محبوبم بازگشته‌ام. از پدر و مادرم، خواهرم، عمویم و دیگر دوستانم که در روزهای سخت کنارم بودند، تشکر می‌کنم. یک تشکر ویژه هم از سازمان وظیفه عمومی و ارتش جمهوری اسلامی ایران دارم که در این مدت به من لطف کردند.

یزدانی همچنین خاطر نشان کرد: هدف اولم قهرمانی استقلال و سپس مسئله شخصی خودم است. مسئله شخصی‌ام رفتن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. من خیلی زحمت کشیده بودم، اما یک وقفه افتاد و حالا می‌خواهم با تیم ملی به جام جهانی بروم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: از هواداران استقلال که در روزهای سخت به من روحیه دادند، تشکر می‌کنم. تنها دلخوشی‌ام در این روزها هواداران بودند و هر چه دارم از آنهاست. امیدوارم فرد مهمی برای استقلال باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )