وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت، انگیزه زیادی دارد تا این فصل بهترین عملکرد را در ترکیب نفت داشته باشد و بهترین فصل فوتبالی خود را رقم بزند.

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت، انگیزه زیادی دارد تا این فصل بهترین عملکرد را در ترکیب نفت داشته باشد و بهترین فصل فوتبالی خود را رقم بزند. رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شروع خوب تیمش در لیگ برتر و پیروزی برابر مس کرمان گفت: بر خلاف تصور بعضی‌ها اصلاً بازی آسانی برابر مس نداشتیم، چرا که آنها آمده بودند تا امتیاز بگیرند. خوشبختانه بازی جذابی هم شد و در نهایت سه امتیازی مهم گرفتیم تا لیگ را با روحیه‌ای خوب شروع کنیم.

وی که در این بازی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد، تصریح کرد: فقط خدا را شکر می‌کنم و خوشحالم که برای تیمم بازیکن مؤثری بودم. البته زدن یک گل یا دادن یک پاس گل مرا راضی نمی‌کند و تازه کارم شروع شده است. من انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم بهترین فصل فوتبالی‌ام را داشته باشم. از اینکه نفت را انتخاب کردم، بسیار خوشحالم. من اینجا راحت هستم و کار کردن با رضا مهاجری را هم دوست دارم.

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه خاطر نشان کرد: نفت در دو سه سال اخیر شرایط سختی را تجربه کرده، ولی اعتقاد من این است که امسال فصل متفاوتی برای نفت مسجدسلیمان رقم خواهد خورد. ما تیمی خوب، یکدست و باانگیزه داریم و تمام هدف‌مان خوشحال کردن مردم مسجدسلیمان است.

دهقانی در مورد بازی تیمش با هوادار در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی است و هوادار هم با توجه به برد هفته اول، در زمین خودش انگیزه زیادی خواهد داشت. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و قطعاً برای برد به تهران می‌آییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.