مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است در دیدار مقابل پرسپولیس پنالتی مسلم این تیم نادیده گرفته شده است.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است در دیدار مقابل پرسپولیس پنالتی مسلم این تیم نادیده گرفته شده است. سعید باقرپسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر پرسپولیس، گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و هدف‌مان هم این بود که سه امتیاز بازی را در زمین خودمان کسب کنیم. مهمترین برنامه ما برای نیمه دوم بود، ولی متأسفانه ۱۰ نفره شدیم و این موضوع اجازه نداد کارمان را انجام دهیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اخراج نادر محمدی و صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس هم تصریح کرد: در صحنه اخراج محمدی، داور می‌توانست مراعات کند و در مورد پنالتی هم باید بگویم که همه چیز روشن بود. علی نعمتی ابتدا پیراهن مرا کشید و در ادامه هم توپ به دستش خورد، ولی پنالتی مسلم ما مقابل پرسپولیس گرفته نشد.

وی در پایان راجع به وضعیت تیمش برای لیگ امسال خاطر نشان کرد: ما تیم یکدستی داریم و هدف باشگاه و کادر فنی هم حفظ شاکله تیم بود. تمام هدف ما این است که بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم. خوشبختانه در گام اول هم عملکرد خوبی داشتیم، ولی با اینکه ۱۰ نفره به پرسپولیس نباختیم، دلیلی برای مغرور شدن ما وجود ندارد. این بازی هم دیگر تمام شده است و به فکر بازی با تراکتور هستیم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )