با توجه به تعداد بازیکنان بزرگسال در تیم فوتبال استقلال، کادر فنی این تیم در نظر دارد، دو سه بازیکن را از فهرست آبی‌پوشان کنار بگذارد.

با توجه به تعداد بازیکنان بزرگسال در تیم فوتبال استقلال، کادر فنی این تیم در نظر دارد، دو سه بازیکن را از فهرست آبی‌پوشان کنار بگذارد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال در روزهای اخیر در بخش نقل‌وانتقالات فعالیت زیادی داشت، به طوری که پس از جذب محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال، موفق به جذب قرضی و یک ساله مهدی قایدی از شباب الاهلی امارات شد. سیاوش یزدانی مدافع استقلال نیز که زمستان سال گذشته راهی خدمت سربازی شده بود، با گرفتن کفالت از دیروز در تمرینات این تیم شرکت کرد. با توجه به حضور این سه بازیکن، فهرست بزرگسالان تیم استقلال بیشتر از ۲۰ بازیکن می‌شود و نیاز است که یکی دو بازیکن از این فهرست کنار بروند.

در زیر نگاهی به فهرست بازیکنان استقلال خواهیم داشت:

بازیکنان بالای ۲۵ سال:

سیدحسین حسینی، سجاد شهباززاده، رافائل سیلوا، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمد حسینی، سعید مهری، رضا میرزایی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، پیمان بابایی، محمد محبی و عزیزبک آمانوف.

در حال حاضر در لیست بزرگسالان تیم استقلال نام ۱۹ بازیکن دیده می‌شود. اگر مشکل رضایی حل شده و به لیست تیم اضافه شود، تعداد نفرات بزرگسال به ۲۰ نفر می‌رسد. مهدی قایدی نیز که فصل گذشته در یک تیم خارجی بازی کرده است، جزو بازیکنان بزرگسال محسوب خواهد شد. سیاوش یزدانی هم که با گرفتن کفالت به خدمت سربازی‌اش پایان داد، از روز گذشته در تمرینات استقلال حضور یافت. بنابراین با اضافه شدن قایدی و یزدانی تعداد نفرات بزرگسال تیم استقلال ۲۲ نفر خواهد شد.

نکته: تعداد بازیکنان بالای ۲۵ سال ۱۹ نفر است که اگر یزدانی نیز اضافه شود به ۲۰ بازیکن می‌رسد. مهدی قایدی با وجود اینکه زیر ۲۵ سال است، ولی به دلیل اینکه فصل گذشته در تیم شباب الاهلی حضور داشته است، جزو بازیکنان بزرگسال محسوب می‌شود. بنابراین، تعداد بازیکنان بزرگسال به ۲۱ بازیکن می‌رسد و حداقل یک نفر باید کنار برود.

بازیکنان زیر ۲۵ سال:

ابوالفضل جلالی و صالح حردانی.

بازیکنان زیر ۲۳ سال:

علیرضا رضایی، سبحان خاقانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، امیرعلی صادقی و سینا سعیدی‌فر.

با وضعیتی که لیست استقلال دارد، حداقل دو بازیکن باید از این تیم جدا شوند. از اردوی استقلال خبر می‌رسد که ساپینتو در حال ارزیابی شرایط تیم برای خروج بازیکن از لیست است. سیدمحمد حسینی، سعید مهری، آرمان رمضانی یا ارسلان مطهری و همچنین عزیزبک آمانوف جزو کسانی هستند که صحبت از خروج آنها شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.