مدیرعامل باشگاه ‌صنعت نفت آبادان اعلام کرد، با آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان، بازی‌های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ‌صنعت نفت آبادان اعلام کرد، با آماده شدن ورزشگاه تختی آبادان، بازی‌های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جهانگیر کی‌شمس با تقدیر از تسریع در روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی توسط پالایشگاه آبادان اظهار داشت: با دلسوزی و پشتکار حکیم قیم مدیرعامل پالایشگاه آبادان و مدیر عملیات غیرصنعتی، ورزشگاه تختی آماده میزبانی مسابقات تیم صنعت نفت در لیگ برتر شد.

وی افزود: با توجه به زمان اندکی که برای آماده‌سازی ورزشگاه بود با درایت و مدیریت پالایشگاه، عملیات بازسازی به‌صورت سه شیفت در روز انجام شد که این نشان از تعهد به شهر توسط مدیریت پالایشگاه است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: ساختمان مرکزی ورزشگاه که دارای مشکلاتی بود مورد بازسازی اساسی قرار گرفت.

کی‌شمس بیان کرد: اکنون ورزشگاه تختی آبادان آماده میزبانی از بازی‌های صنعت نفت در لیگ برتر است که در صورت موافقت سازمان لیگ، بازی صنعت نفت آبادان - آلومینیوم اراک از هفته دوم لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر روز جمعه ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.