مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری مهدی قایدی مانند آخرین فصل حضورش در استقلال بازهم نمایشی درخشان در ترکیب آبی‌پوشان داشته باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری مهدی قایدی مانند آخرین فصل حضورش در استقلال بازهم نمایشی درخشان در ترکیب آبی‌پوشان داشته باشد. سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال برابر تیمی بازی کرد که همیشه یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران بوده است. بازیکنان استقلال در نیمه اول خوب بازی کردند، ولی در نیمه دوم اشتباهات کمی زیاد بود. چیزی که در این بازی به چشم می‌آمد، خستگی بازیکنان استقلال بود که نمی‌دانم به خاطر اردوی ترکیه بود یا مسئله‌ای دیگر. در مجموع بازی اول همیشه سخت است و زمان می‌برد تا سرمربی خارجی بازیکنانش را بشناسد.

وی در مورد دیدار هفته دوم استقلال مقابل ملوان در بندر انزلی تصریح کرد: ملوان از لیگ دسته اول آمده است و انگیزه زیادی دارد. این تیم داخل خانه خوب بازی می‌کند و اتفاقاً در بازی پنجشنبه میزبان استقلال است. ملوان هم مانند استقلال در هفته اول شکست خورده و در بازی دوم دنبال جبران است که این کار هر دو تیم را سخت تر می‌کند. در کل همه بازی‌ها سخت هستند و تمام تیم‌ها قدرتمند. استقلال باید شکست مقابل سپاهان را فراموش کند و به فکر بازی پنجشنبه با ملوان باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال درباره جذب مهدی قایدی و محمد محبی و بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به جمع آبی‌پوشان، گفت: استقلال بازیکنانی که خرید کرده است، توانمند هستند، اما کمی نیاز به زمان است که همه هماهنگ شوند. اینها بازیکنان ملی هستند و تجربه لژیونر شدن دارند. بازیکنان باید در تمرینات شرکت کنند و در بازی‌ها به میدان بروند و قرار نیست خیلی زود هماهنگ شوند. قایدی در سال آخر حضورش در استقلال یکی از بهترین‌های لیگ بود و امیدوارم امسال درخشش خود را تکرار کند.

شهبازیان در واکنش به برخی انتقادها در مورد اینکه استقلال بازیکنان زیادی در برخی از پست‌ها دارد، گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد، ولی مهمترین مسئله استفاده از آنهاست. هر مربی دوست دارد مهره‌های خوبی داشته باشد تا عصای دستش باشند، ولی مهم‌ چگونگی استفاده از آنها اهمیت دارد. در هر پستی نیاز بود استقلال دو بازیکن خوب داشته باشد و باید دید ساپینتو می‌تواند از آنها استفاده کند یا نه.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )