بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران از کمبود دیدارهای دوستانه این تیم انتقاد کرد، اما گفت که به موفقیت شاگردان شمسایی در جام ملت‌های آسیا خوش‌بین است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران از کمبود دیدارهای دوستانه این تیم انتقاد کرد، اما گفت که به موفقیت شاگردان شمسایی در جام ملت‌های آسیا خوش‌بین است. جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتسال قند کاترین آمل اظهار داشت: روند خوبی داریم و هر پنج روز یک بار بازی می‌کنیم. زمان کافی نداریم و باید بازیکنان را به شرایط مسابقه برسانیم. تیم ما مشکل بدنی دارد و از لحاظ بازیکن و ابزار هم تکمیل نیست. بازی دشواری با مس سونگون داریم و امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم. هدف اول ما این است که در لیگ برتر بمانیم و در وهله دوم می‌خواهیم به رتبه‌ای تک‌رقمی برسیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش در نیم‌فصل دوم عملکردی متفاوت ارائه خواهند کرد، به تسنیم گفت:‌ مدیرعامل قند کاترین فردی ورزشی و دلسوز است و باید مواظب باشیم چنین کسانی از فوتسال خارج نشوند. باشگاه با جذب بازیکن جدید در نیم‌فصل موافقت کرده و وقفه ۵۴ روزه لیگ برتر به‌خاطر برگزاری جام ملت‌های آسیا نیز به سود ماست.

سرمربی قند کاترین آمل در پاسخ به این پرسش که آیا حسین شمس مدیر فنی باشگاه به همکاری خود با نماینده آمل پایان داده است یا خیر، تصریح کرد: پیش از اینکه من به قند کاترین بیایم،‌ باشگاه با شمس و تمام عوامل کادر فنی قبلی تسویه حساب کرده بود.

اصغری‌مقدم راجع به شرایط تیم ملی فوتسال و تدارک نامطلوبی که برای این تیم در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان ایرانی پتانسیل فراوانی دارند و کادر فنی خوبی بالای سر تیم ملی است. من به موفقیت این تیم خوش‌بین هستم، اما باید بدانیم تیم ملی امکانات و بازی‌های دوستانه می‌خواهد و شرایط آماده‌سازی آن باید فراهم شود. وقتی توقعات بالا می‌رود، باید امکانات را هم بالا ببریم که در این بخش کمی ضعیف هستیم.

وی در مورد اظهارنظر برخی کارشناسان که می‌گویند تیم ملی به‌جای نسل جدید، باید با بازیکنان باتجربه خود به جام ملت‌های آسیا برود، عنوان کرد: اگر اینگونه باشد،‌ همیشه باید بگوییم حالا زمان جوانگرایی نیست. تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه همیشه جواب داده است و به نظرم جوانان خوبی داریم که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند. آنها کم‌تجربه نیستند و گاهی در تیم ملی بازی کرده‌اند. جوانگرایی همیشه جواب داده است و انرژی جوانان در کنار تجربه بزرگترها منجر به موفقیت می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.