سرمربی آلومینیوم اراک گفت: ۱۵ بازیکن جدید به ما اضافه شده‌اند و این موضوع باعث می‌شود هماهنگی تیم زمان‌بر باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: ۱۵ بازیکن جدید به ما اضافه شده‌اند و این موضوع باعث می‌شود هماهنگی تیم زمان‌بر باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار آلومینیوم و هوادار که به شکست یک بر صفر نماینده اراک انجامید، گفت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. باید یاد بگیریم که در خانه خودمان به هیچ عنوان نبازیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

وی ادامه داد: ۱۵ بازیکن جدید به ما اضافه شده‌اند و یک مقدار این موضوع باعث می‌شود هماهنگی تیم زمان‌بر باشد. دو بازیکن خارجی‌مان هم دیر اضافه شدند و شرایط مقداری سخت بود. هر چقدر بیشتر رو به جلو برویم تیم هماهنگ‌تر می‌شود و می‌توانیم موفق باشیم. روی یک اتفاق گل خوردیم؛ در نیمه اول هم عملاً خوب نبودیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: بچه‌ها هم اذعان داشتند که در نیمه اول خوب نبودیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و سه امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره داوری این مسابقه گفت: اصلاً دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، ولی شما دو صحنه را با هم مقایسه کنید. صحنه‌ای که همین داور در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس پنالتی گرفت را با صحنه امروز روی بازیکن ما را قیاس کنید همه چیز مشخص می‌شود. نیاز نیست من صحبت کنم؛ همین دو صحنه را ببینید.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنان خارجی تیمش راضی است، گفت: صد درصد، من اصلاً توقع نداشتم هانسل آنقدر پُر انرژی و خوب برای ما بازی کند. والنتینو هم دیر به جمع ما اضافه شده بود. مطمئناً در بازی‌های بعد می‌توانند هماهنگی بیشتری داشته باشند و به تیم ما کمک کنند. این دو بازیکن از بازیکنان خارجی خوبی لیگ هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.