مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان مدعی شد این تیم در فصل جاری شرایطی متفاوت نسبت به فصول گذشته خواهد داشت.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان مدعی شد این تیم در فصل جاری شرایطی متفاوت نسبت به فصول گذشته خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: اولین بازی لیگ را خیلی خوب توانستیم پشت سر بگذاریم، نیمه اول فکر می‌کنم استقلال از ما سرتر بود، ولی در نیمه دوم تیم ما سوار بازی شد و توانستیم دو گل بزنیم و یکی دو موقعیت دیگر هم داشتیم و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به گل‌های دیگر هم برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کرد مقابل استقلال به پیروزی برسند، گفت: به هر حال دو تا از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی داشتند و سخت بود که از اول بازی برای سه امتیاز بازی به زمین برویم، ولی با برنامه‌ریزی و آنالیزی که داشتیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم. امسال شرایط برای سپاهان متفاوت است و بهتر کار خواهیم کرد. پنجشنبه هم یک بازی با نساجی داریم و امیدواریم که سه امتیاز آن بازی را نیز بگیریم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال درباره استوری چند روز گذشته ملی‌پوشان هم تصریح کرد: ما تابع کاپیتان‌های تیم ملی هستیم. بچه‌ها هر تصمیمی را بگیرند ما هم نسبت به آن عمل می‌کنیم و امیدوارم در آخر هر آن چیزی که حق است اتفاق بیفتد. همه چیز را مردم می‌دانند و هر کس به یک مسئله‌ای می‌پردازد و در آخر هم هر کس شخصاً تصمیم می‌گیرد. مطمئناً این شرایط یک حاشیه برای تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.