کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت که داور باید یک پنالتی برای استقلال در دیدار مقابل سپاهان اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت که داور باید یک پنالتی برای استقلال در دیدار مقابل سپاهان اعلام می‌کرد. حیدر سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اظهار داشت: حیدری قضاوت سختی نداشت چون اکثر اوقات بازی در میانه زمین دنبال می‌شد و بازیکنان شرایط سختی را برای داوری به وجود نیاوردند. کارت‌های زردی که داده شد کاملاً صحیح بود.

وی ادامه داد: این بازی یک صحنه بیشتر نداشت آن هم دقیقه ۸۴ روی آرمان رمضانی خطای پنالتی شد که حیدری نتوانست آن را درست تشخیص دهد. مدافع تیم سپاهان از پشت کاملاً مهاجم استقلال را هل داد اما داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

کارشناس داوری کشورمان درباره اعتراض ساپینتو به چند صحنه از داوری و همچنین صحنه مشکوک به برخورد توپ به دست مدافع سپاهان در دقیقه ۲۸ عنوان کرد: در این صحنه اصلاً توپ به بدن بازیکن سپاهان برخوردی نداشت و احمدزاده کاملاً دستش را کشید و برخوردی به وجود نیامد. ساپینتو بی‌جهت در این صحنه اعتراض داشت. سرمربی استقلال در سه، چهار مورد اعتراض کرد و در دقیقه ۲۴ باید بیژن حیدری یک تذکر جدی به او می‌داد. ساپینتو حتی در وقت‌های استراحت هم به داور چهارم اعتراض کرد و در دقیقه ۸۴ هم که تا میانه زمین وارد چمن شد. داور باید در تمام این صحنه‌ها حداقل یک تذکر بسیار جدی به او می‌داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )