پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به خریدهای جدید آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات تأکید کرد، برای عقد قرارداد با برخی از آنها کارشناسی صورت نگرفته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به خریدهای جدید آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات تأکید کرد، برای عقد قرارداد با برخی از آنها کارشناسی صورت نگرفته است. صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: اخبار تیم را می‌‌شنویم اما هنوز به صورت رسمی تیم ساپینتو را ندیده‌ایم و نمی‌توانیم آن را قضاوت کنیم. آن چیزی که از بیرون پیداست، خریدهای این تیم بوده و باید دید که در سیستم استقلال جواب می‌دهند یا نه. به نظر من، برخی خریدها با کارشناسی انجام نشده است. مسئولان باشگاه در پست‌هایی بازیکن گرفتند که آنجا بازیکن دیگری حضور داشتند. تیم استقلال بالای شش فوروارد دارد که اگر اینطور بخواهد پیش برود، برخی شاید در لیست مازاد قرار بگیرند.

وی در مورد دیدار استقلال - سپاهان در هفته اول لیگ برتر تصریح کرد: این بازی برای استقلال خیلی مهم است، چون بعد از این هفته باید با ملوان در انزلی روبه‌رو شود، تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است و می‌خواهد در حضور تماشاگرانش برابر استقلال بهترین نتیجه را بگیرد. بنابراین، پیروزی مقابل سپاهان می‌تواند به لحاظ روحی و روانی استقلال را جلو ببرد و شکست شاید دردسرساز شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به رقم‌هایی که در نقل‌وانتقالات به بازیکنان پرداخت می‌شود، گفت: من از سال ۹۶ برای کار در آکادمی استقلال کمی طلب دارم. مانده‌ام وقتی این رقم‌ها به بازیکنان داده می‌شود، چرا طلب ناچیز ما را نمی‌دهند؟! ما بخشی از تاریخ استقلال را رقم زدیم و در آکادمی بازیکنانی را به این تیم معرفی کردیم که توانستند از آنها درآمد دلاری داشته باشند. برای من جای سؤال است که چرا این طلب را نمی‌دهند؟!

ورمزیار درباره حضور مربیان خارجی در لیگ برتر تصریح کرد: همانطور که گفتم برای نقل‌وانتقالات باید کار کارشناسی شده صورت بگیرد. برخی مربیان در فوتبال دنیا به‌عنوان نفر دوم رزومه خوبی داشتند، ولی به‌عنوان نفر اول نه. با این حال، امیدوارم در فوتبال ایران موفق باشند و تحولی ایجاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.