باشگاه بارسلونا قصد تمدید قرارداد هافبک ۳۴ ساله خود را دارد، این در حالی است که مدافع کهنه‌کار کاتالان‌ها هم حاضر به کاهش دستمزدش شده است.

باشگاه بارسلونا قصد تمدید قرارداد هافبک ۳۴ ساله خود را دارد، این در حالی است که مدافع کهنه‌کار کاتالان‌ها هم حاضر به کاهش دستمزدش شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد؛ سرخیو بوسکتس انتظار می‌رود امروز (سه‌شنبه) با مدیران باشگاه بارسلونا دیدار کند و احتمال ارائه پیشنهاد تمدید حدقال یکساله قرارداد او از جانب باشگاه وجود دارد، این در حالی است که قرارداد فعلی‌اش در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ منقضی می‌شود. طبق این گزارش؛ این هافبک ۳۴ ساله که در جریان اوج شیوع کرونا با کاهش دستمزدش موافقت کرده بود، بار دیگر حاضر است دستمزدش را کاهش دهد تا از این طریق به باشگاه که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، کمک کند.

این هافبک اسپانیایی که از سال ۲۰۰۵ در عضویت باشگاه بارسلونا است و در سال ۲۰۰۸ با همین تیم وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد، تاکنون در ۶۷۶ بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و آمار ۱۸ گل‌زده و ۴۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. بوسکتس در این مدت به بارسلونا برای کسب ۳۰ جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به هشت قهرمانی در لالیگا، هفت قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم خبر داد؛ جرارد پیکه با کاهش قابل‌توجه دستمزدش موافقت کرده و قرارداد جدیدی را با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد. مدت زمان قرارداد این مدافع ۳۵ ساله اما تغییری نخواهد کرد و همانند سابق قرارداد او تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت.

این مدافع اسپانیایی که در سال ۲۰۰۸ از منچستریونایتد جدا و به بارسلونا پیوست، تاکنون در ۶۰۳ بازی برای بارسلونا به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۵۳ گل، ۱۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. او نیز به مانند بوسکتس در ۳۰ قهرمانی بارسلونا نقش داشته است، از جمله هشت قهرمانی در لالیگا، هفت قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.