مهاجم بایرن مونیخ از باشگاه پیشین خود تمجید کرد و گفت مشکلی با یولیان ناگلسمان ۳۵ ساله نداشته است.

مهاجم بایرن مونیخ از باشگاه پیشین خود تمجید کرد و گفت مشکلی با یولیان ناگلسمان ۳۵ ساله نداشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که اخیراً پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام در این تابستان به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به بارسلونا پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان، درباره اظهاراتی که پیش از جدایی‌اش از بایرن داشت، گفت: می‌دانم که آن اظهاراتم باعث آزرده خاطر شدن بسیاری از هواداران بایرن شد. این را می‌توان درک کنم و اکنون فقط می‌توانم از آنها عذرخواهی کنم. در آن لحظه برای من مهم و ضروری بود که مشخص کنم آماده جدایی از بایرن مونیخ هستم.

وی افزود: در نهایت همه ما انسان هستیم، این‌طور نیست؟ پس از ۱۲ سال بازی در فوتبال باشگاهی آلمان برایم واضح بود که کارم در این کشور تمام شده است. می‌خواستم این را روشن کنم، چون قبول این موضوع برای بایرن آسان نبود که در این مرحله من را بفروشد. اوضاع سختی برای همه طرفین بود و ما باید بهترین راه‌حل را پیدا می‌کردیم.

مهاجم بارسلونا همچنین در خصوص اظهارنظر هم‌تیمی پیشینش که گفته کریم بنزما را به لواندوفسکی ترجیج می‌دهد، اظهار داشت: بله، من هم دیدم که کینگسلی کومان چه گفته است. (باخنده) او باید چنین چیزی را می‌گفت چون هنوز با بنزما در تیم ملی فرانسه همبازی است. اگر بخواهیم جدی باشیم، من به خودم و هم‌تیمی‌هایم توجه دارم، نه دیگران.

مهاجم پیشین بایرن مونیخ همچنین در خصوص رابطه‌اش با یولیان ناگلسمان یادآور شد: من همیشه با مربی خیلی روراست بودم. هر کسی که مرا می‌شناسد می‌داند که من به وضوح در مورد چیزهایی که در ذهنم است صحبت می‌کنم. من هم نظرم را به ناگلسمان گفتم و فکر می‌کنم در نهایت او بهتر و بهتر مرا درک کرد.

وی ادامه داد: باید بگویم که من هرگز با یولیان مشکل شخصی نداشتم و هرگز علناً از او یا تاکتیک‌هایش انتقاد نکردم. ما زیاد با هم صحبت کردیم، تبادل نظر بسیاری هم با یکدیگر داشتیم. این فقط بخشی از بازی است، اینکه شما نمی‌توانید همیشه در زمین به توافق برسید. من اما هرگز در مورد یولیان حرف بدی نزدم. می‌دانم که او پتانسیل بالایی به عنوان مربی دارد و مطمئناً می‌تواند عناوین بسیار بیشتری کسب کند.

لواندفسکی ۳۳ ساله همچنین در تمجید از هم‌تیمی پیشین خود خاطرنشان کرد: جمال موسیالا استعداد خاصی است درست مثل پدری، گاوی و آنسو فاتی در بارسلونا. این تأثیرگذار است که او چقدر سریع به بلوغ رسید و با سطح بایرن سازگار شده است اما در عین حال روی خودش کار می‌کند و می‌خواهد بیشتر بیاموزد. این شگفت انگیز است، مطمئن هستم که او حتی بهتر خواهد شد. آینده بزرگی پیش روی جمال است.

وی در ادامه به تمجید از بایرن مونیخ پرداخت و گفت: بایرن یکی از بهترین تیم‌های اروپا بوده و هست. این را می‌توانید در اولین بازی فصل جدید این تیم ببینید. شک ندارم آنها بدون من گل‌های خود را خواهند زد. مطمئن هستم که بازیکنان دیگر اکنون نسبت به سال‌های گذشته گل‌های بیشتری برای بایرن خواهند زد.

بهترین بازیکن جهان از دید فیفا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا را هم از یاد نبرد و اظهار داشت: اولی هوینس گفت که همیشه آماده شنیدن حرف‌هایم است و اگر به چیزی نیاز داشته باشم همیشه می‌توانم با او تماس بگیرم. این خیلی خوب بود، هوینس شخصیت بزرگی است و من از او و همچنین از دیگر مدیران باشگاه سپاسگزارم. برای من مهم بود که هیچ اتفاق منفی در زمان جدایی‌ام از بایرن رخ نداد.

دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در ۳۷۵ بازی که ‌برای این تیم در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت، ۳۴۴ گل به ثمر رساند. او با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندس‌لیگا، سه بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. علاوه بر این او پنج فصل متوالی هم آقای گل بوندس‌لیگا لقب گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.