باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز نسبت به جذب مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر امیدوار است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز نسبت به جذب مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر امیدوار است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ ژرمن که پیش از این چند تلاش ناموفق برای به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار از اینتر داشته، ظاهراً دست بردار نیست و قصد دارد بار دیگر شانس خود را در این زمینه امتحان کند. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد پیشنهاد جدید خود را که چیزی در حدود ۷۰ میلیون یورو است، به اینتر ارائه دهد، اما سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری مخالف جدایی این مدافع اسلواکیایی در این تابستان است و روی او برای فصل ۲۳-۲۰۲۲ حساب کرده است.

طبق این گزارش؛ این پیشنهاد جدید مبلغ مدنظر اینتری‌ها برای فروش اشکرینیار ۲۷ ساله نیست اما می‌تواند آنها را برای فروش این مدافع میانی راضی کند. مدیران باشگاه اینتر روی مدافع اسلواکیایی خود ۸۰ میلیون یورو قیمت گذاشته‌اند. قهرمان ۱۹ دوره سری A ایتالیا در سوی دیگر خود به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع میانی دیگر است و به این منظور مانوئل آکانجی از بوروسیا دورتموند را زیرنظر دارد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان، در اولین تلاش برای جذب اشکرینیار پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی به اینتر داده بود که از جانب این باشگاه ایتالیایی رد شد. در دومین تلاش پاریسی‌ها پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی به اینتر دادند و یولیان دارکسلر هافبک آلمانی‌اش را هم وارد این معامله کردند تا مدافع اسلواکیایی نراتزوری را به خدمت بگیرد اما اینتر تمایلی به این کار نشان نداد و تنها خواهان فروش نقدی اشکرینیار است.

اشکرینیار که در سال ۲۰۱۷ از سامپدوریا به اینتر پیوست و تا سال ۲۰۲۳ هم تحت‌ قرارداد این باشگاه ایتالیایی است؛ تا کنون در ۲۱۵ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۱۱ گل هم به ثمر رسانده است. او تاکنون با نراتزروی یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.