هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه منچستریونایتد که به نظر از جذب فرنکی دیونگ از بارسلونا ناامید شده‌اند، حالا نظرشان را معطوف به خدمت گرفتن آدرین رابیو از یوونتوس کرده‌اند. بر اساس گزارش نشریه انگیسی «اتلتیک»؛ باشگاه منچستریونایتد در حال کار بر روی پروژه به خدمت گرفتن رابیو هافبک فرانسوی راه‌راه‌پوشان تورین است.

این هافبک ۲۷ ساله که وارد سال پایانی قراردادش با یوونتوس شده و به نظر می‌رسد در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری نقش پررنگی ندارد، حالا تبدیل به هدف نقل‌وانتقالاتی اریک تن‌هاخ به منظور تقویت خط میانی شیاطین سرخ شده است، این در حالی است که منچستری‌ها پیش از این کریستین اریکسن را در این تابستان به خط میانی خود اضافه کرده‌اند.

منچستریونایتد پیش از این با بارسلونا برسر انتقال فرنکی دیونگ به اولدترافورد در ازای بسته‌ ۸۵ میلیون یورویی به توافق رسیده بود، اما اصرار این بازیکن برای ماندن در بارسلونا این انتقال را به بن‌بست کشاند و به همین خاطر به نظر می‌رسد مدیران منچستریونایتد و تن‌هاخ نمی‌خواهند وقت خود را دیگر بیهوده هدر دهند و قصد ارزیابی گزینه‌های دیگر خود از جمله آدرین رابیو را دارند.

هافبک پیشین پاری‌سن‌ژرمن در سه فصل اخیر زیرنظر مربیان مختلف در ۱۲۹ بازی برای یوونتوس به میدان رفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.