مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت دو ماه از نقل و انتقالات همچنان به یحیی گل محمدی قول اطمینان از جذب مهاجم خارجی می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال از ۲۳ خردادماه گذشته در حالی آغاز شد که حضور پررنگ پرسپولیس در روزهای نخست هیجان هواداران این تیم را به همراه داشت. بازگشت علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی با جذب مهره‌هایی همچون مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی همراه شد تا طرفداران پرسپولیس خط و نشان قهرمانی برای رقیبان بکشند.

با این حال هرچه از زمان نقل و انتقالات گذشت شور و حرارت این باشگاه در جذب مهاجمان مورد نظر یحیی گل محمدی نیز کم شد تا جایی‌که رضا درویش پس از گذشت نزدیک به دو ماه همچنان از خرید مهاجم خارجی مورد نظر سرمربی تیم باز مانده است.

درویش که قرار بود در همان روزهای نخست با جذب گزینه‌های داخلی و خارجی، خط آتش پرسپولیس را تکمیل کند با بحرانی عجیب روبرو شد تا حمایت تبدیل به انتقاد از سوی همان هواداران شود. مدیرعامل باشگاه همچون دو ماه قبل قطعی بودن جذب مهاجم خارجی این تیم را به یحیی گل محمدی اعلام می‌کند. جذب مهاجم خارجی پرسپولیس در حالی تبدیل به بحث همیشگی چند ماه گذشته پرسپولیس شده است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است اما درویش وعده داده است دو روز مانده به شروع بازی‌های لیگ برتر او را قطعاً جذب خواهد کرد.

باید دید وعده درویش پس از گذشت دو ماه قطعی می‌شود یا همچنان یحیی گل محمدی باید منتظر حضور مورد نظر خود در تمرینات شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان شنبه ۲۱ مردادماه نخستین بازی فصل خود را در لیگ برتر بیست و دوم برگزار می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )