در حالی که ۱۰ کشتی‌گیر اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی فردا به قونیه می‌روند، تمرینات مسافران مسابقات جهانی بلگراد نیز سه‌شنبه تعطیل خواهد شد.

در حالی که ۱۰ کشتی‌گیر اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی فردا به قونیه می‌روند، تمرینات مسافران مسابقات جهانی بلگراد نیز سه‌شنبه تعطیل خواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا مومنی در ۵۷ کیلوگرم، مجید داستان در ۶۱ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلوگرم، حسین ابوذری در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم، احمد بذری در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و مهدی هاشمی در ۱۲۵ کیلوگرم هم ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند.

این تیم فردا (۱۶ مرداد) تهران را به مقصد قونیه ترک خواهد کرد، اردوی ملی‌پوشان مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد هم سه‌شنبه تمام خواهد شد.

دور جدید تمرینات شاگردان پژمان درستکار برای حضور در مسابقات جهانی احتمالاً از ۲۲ مرداد استارت خواهد خورد.

تیم ملی کشتی فرنگی نیز با محمد حسینوند پناهی در ۵۵ کیلوگرم، امید آرامی در ۶۰ کیلوگرم، شیرزاد بهشتی طلا در ۶۳ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در ۷۲ کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم، رامین طاهری در ۸۷ کیلوگرم، مهدی بالی در ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم روز ۱۹ مرداد به قونیه می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.