سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش به خصوص دروازه‌بان انگلیسی‌اش در بازی با کریستال‌پالاس ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش به خصوص دروازه‌بان انگلیسی‌اش در بازی با کریستال‌پالاس ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (جمعه) شاگردانش در خانه کریستال‌پالاس در دیدار افتتاحیه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس گفت: شروع ما در این بازی و نوع بازی‌‌ای که در نیم ساعت اول این دیدار به نمایش گذاشتیم، فوق‌العاده بود. ما در همان نیم ساعت اول به غیر از گل مارتینلی می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. اگر می‌خواهید در ورزشگاه سلهرست‌ پارک به پیروزی برسید، باید در دفاع هم مستحکم باشید.

وی همچنین درباره گل اول تیمش که از روی ضربه شروع مجدد به دست آمد، اظهار داشت: طراحی حمله از روی ضربات شروع مجدد کاری است که مربی‌های مخصوص ما برای این کار ترتیب داده بودند و ما روز قبل از بازی این را تمرین کرده بودیم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال همچنین درباره قدرت فیزیکی مدافعانش تأکید کرد: گابریل و سالیبا با توجه به سنی که دارند، برای بازی در پست دفاع خوب ساخته شده‌اند. بن‌وایت هم همینطور است و داشتن بازیکنی در جثه او در خط دفاعی خیلی مهم است.

آرتتا در ادامه به تمجید از دروازه‌بان انگلیسی‌اش پرداخت و گفت: صادقانه باید بگویم که در جریان بازی لحظاتی بود که ما نیاز به رامسدیل داشتیم. کریستال‌پالاس موقعیت‌های خیلی خوبی برای گلزنی داشت، اما در آن موقعیت تک‌به‌تک آرون رامسدیل فوق‌العاده عمل کرد و پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.

وی همچنین درباره خرید جدیدش خاطرنشان کرد: گابریل ژسوس عامل ترس را برای ما به ارمغان خواهد آورد. او هیچگاه نمی‌ایستد و روی توپ‌های ۵۰-۵۰ هم حساب می‌کند. ژسوس همیشه آماده بازی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.