مدیرعامل باشگاه لیگ یکی پرسپولیس خوزستان می‌گوید عبدالکاظم طالقانی با عزلش از ریاست هیئت فوتبال کنار نیامده و اتاق‌های ساختمان را قفل کرده است.

مدیرعامل باشگاه لیگ یکی پرسپولیس خوزستان می‌گوید عبدالکاظم طالقانی با عزلش از ریاست هیئت فوتبال کنار نیامده و اتاق‌های ساختمان را قفل کرده است. خلیل فرجی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه عبدالکاظم طالقانی پس از اداره هیئت فوتبال تحت عنوان سرپرستی، از این سمت کنار گذاشته شد اظهار داشت: فوتبال این روزها تعطیل است؛ یعنی درهای اتاق‌های هیئت فوتبال بسته است و تمام اتاق‌هایش را قفل زده‌اند. متأسفانه او هیئت فوتبال را ارث و میراث خودشان می‌داند. وقتی کسی عزل می‌شود، باید قانون را بپذیرد و تمکین کند، اما در استانی که در لیگ برتر بیشترین سهمیه را دارد و بیشترین آمار بعد از استان تهران برای استان خوزستان است، خیلی از تیم‌ها کارهایشان نصفه و نیمه انجام می‌شود.

وی افزود: با اینکه سرپرست جدید اداره ورزش از دادستانی حکم گرفته که اگر این در باز نشود اجازه دارند ورود کرده و در را بشکنند، اما تا الان آقایان صبوری کرده‌د و احترام گذاشته‌اند. تا به الان که با شما صحبت می‌کنم، هیچ عکس‌العملی در قبال این حرکت منفی و بد انجام نداده‌اند، اما آقای طالقانی به جای اینکه اجازه بدهد در یک مراسم تودیع و معارفه با او خداحافظی شود، این رفتار را انجام داده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خوزستان در انتقاد به رفتار طالقانی گفت: این حرکت خوب نیست و تا حالا هیچ جای ایران چنین حرکتی را مشاهده نکرده‌ایم. بالاخره هر آمدنی، رفتنی دارد، اما اینکه چرا او به رفتن خودش توجهی ندارد، نمی‌دانم و خیلی جای سؤال دارد. در این استان در این سال‌ها مشکلات زیادی داشتیم، هرچند کسی منکر زحمات این فرد نیست. طالقانی ۹-۸ سال در این جایگاه حضور داشته، اما اقدامات اخیر باعث شد جنبه‌های منفی کارنامه‌اش بر کارهای مثبتش بچربد. نمی‌دانم دلیل مقاومت طالقانی در قبال این عزل چیست، شاید از نامزدی قول گرفته باشد که با آمدنش او را ابقا کند. خیلی رک بگویم آقای تاج ۱۲ سال در این فوتبال حضور داشت و هرکاری می‌توانست انجام داد. او همین الان حکم قضایی دارد و نباید تأیید صلاحیت شود. چگونه با وجود این همه هجمه او می‌خواهد وارد انتخابات شود؟

فرجی‌فرد درباره پرونده انتقال امتیاز استقلال ملاثانی به پرسپولیس خوزستان گفت: این هم از طریق مراجع قانونی در جریان است، مالک به دنبال حق و حقوقش است و حکم قطعی دادگاه را دارد. از آنجایی که بالاتر از قوه قضاییه نهادی وجود ندارد، باید حکم دادگاه هرچه سریع‌تر اجرا شود. وزرات ورزش، فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش استان همگی تمکین کرده‌اند و خود هیئت فوتبال هم نامه داده که ما پذیرفته‌ایم امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی توسط مالکش آقای مهدی علیزاده به باشگاه پرسپولیس خوزستان منتقل شود، اما آقای طالقانی بحث پول را مطرح کردند. او گفت ما برای این تیم هزینه کردیم و باید برگردانده شود.

وی گفت: طالقانی یک بار نامه داد که ۲ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و بار دیگر در نامه‌ای هزینه‌هایشان را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کردند. این رقم حالت تصاعدی داشت و این سؤال را به وجود آورد که وقتی بالغ بر ۲۰۰ تیم در استان خوزستان فعالیت می‌کنند، آیا هیئت فوتبال برای همگی آنها هزینه می‌کند؟ یا همه نگاه‌ها به استقلال ملاثانی بوده؟ اصلاً منبع درآمد هیئت فوتبال کجاست که این پول‌ها را به استقلال تزریق کرده است؟ آقای طالقانی حتی حاضر نشد اسناد مالی این هزینه‌ها را در اختیار ما بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.