جلسه دوم سرپرست باشگاه تراکتور با قربان بردیف امروز برگزار و درباره موضوعات مختلف در این جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

جلسه دوم سرپرست باشگاه تراکتور با قربان بردیف امروز برگزار و درباره موضوعات مختلف در این جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در یکی از اولین اقدامات خود در این باشگاه روز گذشته (پنجشنبه) جلسه‌ای را با قربان بردیف برگزار و درباره مسائل مختلفی از جمله جذب بازیکنان جدید و کنار گذاشتن چند بازیکن از لیست سرخپوشان تبریزی صحبت کرد.

در همین راستا و برای تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت باشگاه تراکتور، قرار است امروز جلسه دوم بین ایوب بهتاج و قربان بردیف برگزار شود و در این جلسه تصمیم نهایی درباره جذب چند بازیکن جدید و کنار گذاشتن تعدادی از بازیکنان گرفته می‌شود. همچین فردا به طور رسمی اسامی لیست خروجی باشگاه تراکتور نیز اعلام خواهد شد.

تیم تراکتور پس از پایان اردوی دو هفته‌ای در کشور ترکیه، از امروز دور جدید تمرینات خود را در شهر تبریز پیگیری خواهد کرد و شنیده می‌شود با تصمیم بردیف قرار است علاوه بر محمدرضا خانزاده و مرتضی خراسانی، نام چند بازیکن دیگر از لیست سرخپوشان تبریزی حذف شود تا جای خالی برای جذب بازیکنان جدید وجود داشته باشد.

از سعید عزت‌اللهی، مرتضی منصوری، یک دروازه‌بان و یک مهاجم خارجی به‌عنوان خریدهای محتمل تراکتور در روزهای آینده نام برده می‌شود که باید دید سرخ‌های تبریزی تا چه اندازه در جذب این بازیکنان موفق خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.