رناتو سانچس، هافبک پرتغالی باشگاه لیل، با امضای قراردادی ۱۵ میلیون یورویی رسما به پاری سن ژرمن پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتقال رناتو سانچس به باشگاه PSG قطعی شد تا او بعد از سه فصل درخشان در لیل راهی پاریس شود. ستاره پرتغالی پنجمین خرید تابستانی تیم پاریسی است. سانچس قرار است جای خالی جورجینیو واینالدوم که با ترک پاری سن ژرمن به رم منتقل شد؛ پر کند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها مبلغ قرارداد رناتو سانچس ۱۵ میلیون یورو است و او تا سال ۲۰۲۷ بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود. البته در این قرارداد بندی وجود دارد که باشگاه فرانسوی می‌تواند قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید کند. سانچس در سال ۲۰۱۹ از بایرن مونیخ به لیل منتقل شده بود.

هافبک ملی‌پوش پرتغالی بعد از رسمی شدن قراردادش با وبسایت PSG صحبت کرد و گفت:" از اینکه به پاریس پیوستم خیلی خوشحالم. مطمئن هستم که انتخاب درستی کردم. من پاری سن ژرمن را انتخاب کردم چون معتقد بودم پروژه باشگاه برایم بهترین گزینه است. زندگی در فرانسه هم برایم مهم بود. من این لیگ را خیلی خوب می‌شناسم. از اینکه در PSG با چند نفر از بازیکنان هموطنم همبازی می‌شوم خوشحالم. این می‌تواند روند جا افتادنم در تیم را تسریع کند".

بیشتر بخوانید:

اختلاف سردار آزمون و طارمی بیشتر شد شما به‌جای بهروز عطایی؛می‌توانستید کسی را خط بزنید؟ پیروزی پرگل استقلال با سیستم مورد علاقه ساپینتو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.