سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به باشگاه‌هایی که با این تیم همکاری نمی‌کنند، اولتیماتوم داد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران به باشگاه‌هایی که با این تیم همکاری نمی‌کنند، اولتیماتوم داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان درباره اقدامات انجام شده جهت برگزاری اردوی این تیم توسط کادر فنى و شرایط فعلی گفت: کادرفنی تیم ملی از هفتم تیرماه اردوی آماده سازی را آغاز کرد که در این اردو ۳۰ بازیکن دعوت شدند. پس از برگزاری ۴ روز اردو، تعدادی از این نفرات غربال شدند و‌ سپس نوبت به ۳۰ نفر دوم رسید که پس از تمرینات و زیر نظر گرفتن نفرات، در نهایت ۳۱ بازیکن اصلی را انتخاب و اردوی نهایی را برگزار کردیم.

وی افزود: این اردو از روز جمعه هفدهم مرداد آغاز شده و شرایط خوبی برقرار است و بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند. فقط با توجه به تعداد نفرات دعوت شده، برخی از بازیکنان را در اختیار نداریم‌ چراکه بعضی از باشگاه‌ها با تیم ملی همکاری نکردند. ضمن اینکه تعدادی بازیکن مصدوم هم داریم و همین موضوع باعث شده تا با حدود ۲۰ بازیکن تمرین کنیم.

مرفاوی با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل نفرات تیم ملی، یک اولتیماتوم هم به باشگاه‌هایی داد که با تیم ملی همکاری نمی‌کنند: امیدوارم در روزهای آینده ترکیب تیم کامل‌تر شود و باشگاه‌ها با ما همکاری کنند. درهرصورت ما برای حضور و انتخاب این بازیکنان در اردو وقت می‌گذاریم و انتظار تعامل داریم. اگر بنا باشد باشگاه‌ها همکاری نکنند، از طریق فدراسیون و به صورت قانونی اقدام خواهیم‌ کرد و چنانچه این مشکلات حل نشود، دیگر بازیکنان فوق را دعوت نمی‌کنم و با همین نفرات و استعدادهایی که حاضر هستند، تیم خوبی را روانه مسابقات کافا خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص مسابقات کافا نیز گفت: این مسابقات از دوازدهم مرداد آغاز می‌شود و تیم ما تا آن زمان در اردو‌ خواهد بود. در این بازه تیم ملی به مرور کارهای تاکتیکی خواهد پرداخت و این تورنمنت یک رقابت تدارکاتی بسیار خوب برای ما محسوب می‌شود. ضمن اینکه ما تا زمان اعزام به مسابقات کافا ۴ بازی دوستانه در نظر گرفتیم تا تیم ملی بتواند با آمادگی بیشتری روانه مسابقات شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.