تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران نسبت به استوری سایر اعضای این تیم در حمایت از اسکوچیچ واکنش بسیار تندی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در فاصله نزدیک به چهار ماه تا شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دو دستگی شدید در بین بازیکنان خود در خصوص ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روبرو شده است.

صبح امروز تعدادی از بازیکنان همچون سردار آزمون، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، سعید صادقی، سروش رفیعی و… در حمایت از دراگان اسکوچیچ برای ادامه فعالیت در قامت سرمربی تیم ملی ایران استوری حمایتی مشترک در صفحات اینستاگرامی خود گذاشتند.

همین امر باعث پدید آمدن سوالاتی درباره تعدادی از بازیکنان که به هیچ وجه از عملکرد اسکوچیچ رضایت ندارند، در بین اهالی فوتبال شد تا اینکه عصر امروز احسان حاج صفی، کریم انصاریفرد، مهدی طارمی و… نسبت به استوری صبح تعدادی از هم تیمی‌های خود واکنش تند نشان دادند.

در این پیام که در صفحات این بازیکنان در اینستاگرام منتشر شد، آمده است: استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی ایران منتشر شده است بدون هماهنگی قبلی بوده و بی احترامی به مجموعه تیم ملی است. صدور بیانیه‌هایی به نام تیم ملی که بنا بر منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گرفته و باعث دو دسته شدن تیم می‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است فقط کوه مشکلاتمان را بزرگ‌تر می‌کند.

بیانیه‌هایی در ضدیت با همدیگر که نشان از باندهای ایجاد شده در رد و حمایت از اسکوچیچ ایجاد شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۳ )