منچستریونایتد در مورد غیبت کریستیانو رونالدو در اردوی تیم در تور پیش فصل، بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۷ ساله شیاطین سرخ در روزهای ابتدایی تمرینات پیش فصل این تیم غیبت کرد تا شایعات در مورد آینده او افزایش یابد. به نظر می رسد این بازیکن محبوب و پرافتخار از شرایط تیم رضایت نداشته و تنها بعد از یک سال قصد دارد اولدترافورد را ترک کند. نام های زیادی به عنوان مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو برای فصل بعد منتشر شده، اما در این میان به نظر می رسد قصد چلسی برای توافق با این گلزن باتجربه از تیم های دیگری جدی تر است. ستاره های یونایتد عصر امروز و برای برگزاری تور پیش فصل، انگلیس را به مقصد بانکوک در تایلند ترک خواهند کرد و اخبار حاکی از آن بود که کریستیانو رونالدو مانند چند روز اخیر، در این اردو نیز غایب خواهد بود و باشگاه نیز بیانیه ای در این خصوص صادر کرده است.

در این بیانیه باشگاه اخبار و شایعات اخیر را تایید کرده و اعلام کرد رونالدو در تور پیش فصل منچستریونایتد حضور نخواهد داشت. با این حال، آنها همچنین اصرار دارند که رونالدو فصل بعد با پیراهن آنها بازی خواهد کرد و این بازیکن با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

در این بیانیه آمده است: "کریستیانو رونالدو در سفر کاروان منچستریونایتد برای تور پیش فصل ما در تایلند و استرالیا در روز جمعه حضور نخواهد داشت. به رونالدو مرخصی بیشتری برای رسیدگی به یک مسئله خانوادگی داده شده است. کریستیانو رونالدو یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و این بازیکن فروشی نیست."

یشتر بخوانید:

از فوتبال، عشق و رهبر خانی‌آباد نو/عکس پیراهن سیدجلال بایگانی می‌شود مهدی طارمی؛ از ایرانجوان تا درخشش در پرتغال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.