دو روز نخست نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات فوق‌العاده فدراسیون فوتبال بدون حضور چهره های فوتبالی پشت سر گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود تا تکلیف رئیس، نواب رئیس و همچنین یکی از اعضای هیأت رئیسه (نماینده باشگاه‌ها) برای دو سال و نیم آینده مشخص شود.

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه، ۷۰ روز مانده به برگزاری انتخابات، موضوع را به اعضای مجمع اطلاع رسانی کرد. همچنین در ادامه روند صحیح برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، نام‌نویسی از نامزدها از صبح سه شنبه گذشته به مدت یک هفته (حتی در روزهای تعطیل) آغاز شده است.

در دو روز ابتدایی افرادی که چهره شناخته شده در ورزش نبوده کسی آنها را نمی‌شناسد اقدام به دریافت فرم‌های نامزدی برای جمع کردن امضا از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال کرده‌اند تا شانس خود را در این زمینه امتحان کنند.

این در حالی است که فعلا خبری از حضور مدیران عامل باشگاه‌ها برای جانشینی مهرداد سراجی عضو برکنار شده هیأت رئیسه به عنوان نماینده باشگاه‌ها نیست. همچنین مدیران ورزش نیز غایب بودند تا شاید حضور خود در مهم‌ترین پست فدراسیون فوتبال را به آخرین لحظات مربوط به اسم نویسی در این انتخابات کنند.

شایان ذکر است نامزد پست ریاست باید امضای پنج عضو و کاندیدای حضور در هیأت رئیسه به دلیل کنار گذاشتن مهرداد سراجی ضمن اینکه باید مدیریت باشگاه را عهده دار شود بلکه امضای دو تن از اعضای مجمع فدراسیون را نیز گرفته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.