مدافع تیم فوتبال نقت مسجدسلیمان مدعی شد شانس جدایی از این تیم با شرایط بهتر را داشته، اما در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد گرفته است.

مدافع تیم فوتبال نقت مسجدسلیمان مدعی شد شانس جدایی از این تیم با شرایط بهتر را داشته، اما در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد گرفته است. میلاد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فصل گذشته روزهای خوبی را با نفت مسجدسلیمان تجربه کردم و بعد از آمدن رضا مهاجری هم شرایط خوبی داشتم. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت تیم‌مان در لیگ برتر ماند و زحمات ما بی نتیجه نماند.

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه مدعی شد، می‌توانسته از این تیم جدا شود، اما تصمیم به ماندن گرفته است. وی در این مورد خاطر نشان کرد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت ترجیح دادم در نفت بمانم و بابت این تصمیم احساس خوبی دارم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شد قرار است به تراکتور برود، یادآور شد: من چند پیشنهاد داشتم و بهتر است نامی از تیمی نیاورم، ولی نسبت به نفت مسجدسلیمان پیشنهادهای مالی بهتری داشتم. من بعد از مصدومیتی که داشتم به نفت آمدم و باید دینم را به این تیم ادا می‌کردم، به همین دلیل تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.

باقری در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد نفت در فصل آینده تصریح کرد: پارسال وضعیت سختی داشتیم، ولی برای فصل جدید قطعاً حال و روزمان بهتر خواهد بود. رضا مهاجری هم مربی باتجربه‌ای است و هدف ما این که اجازه ندهیم شرایط سخت گذشته تکرار شود. ما نباید اجازه بدهیم نتایج پارسال تکرار شود و باید از همان شروع لیگ نتایج خوبی بگیریم. از طرفی امیدوارم مسئولان هم از این تیم حمایت کنند، چون نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.