کریستوف گالتیه، سرمربی باتجربه و فرانسوی به صورت رسمی هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساعتی قبل بود که باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد دوران همکاری این تیم با مائوریسیو پوچتینو به پایان رسیده و این سرمربی آرژانتینی دیگر سمتی در این باشگاه نخواهد داشت. حالا این باشگاه از دقایقی پیش و در یک نشست خبری از کریستوف گالتیه، سرمربی جدید خود رونمایی کرده و او در این کنفرانس پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد آینده پاری سن ژرمن شد.

از همان اواسط فصل گذشته و بعد از حذف غیرمنتظره در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید بود که مشخص شد پوچتینو جایی در این باشگاه ندارد و جدایی او قطعی است. در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال توافق پاری سن ژرمن با گزینه هایی چون زین الدین زیدان، آنتونیو کونته، مکس آلگری، یوواخیم لوو و ... مطرح شد و در نهایت هیچ کدام از این اخبار صحت نداشت. در نهایت لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید باشگاه روی انتخاب کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی جدید اصرار ورزید و این اتفاق رخ داد.

این سرمربی باتجربه در سال های اخیر موفق به قهرمان کردن لیل در لیگ فرانسه و کسب نتایج درخشان با نیس شده و حالا مهم ترین فرصت دوران مربیگری او فرا رسیده است. حضور روی نیمکت تیم پرستاره پاری سن ژرمن کاری دشوار و طاقت فرسا است، اما به نظر می رسد این بار باشگاه فرانسوی تمایلی به توافق با نام های بزرگ و پرسر و صدا نداشته و ماموریت سخت فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، این بار به دست کریستوف گالتیه سپرده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.