نتیجه دو بازی فوتبال در کشور سیرالئون به طرزی عجیب رقم خورد تا بازیکنان حاضر در میدان به تبانی متهم شوند.

نتیجه دو بازی فوتبال در کشور سیرالئون به طرزی عجیب رقم خورد تا بازیکنان حاضر در میدان به تبانی متهم شوند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه تلگراف؛ اتحادیه فوتبال سیرالئون تحقیقاتی را برای رسیدگی به نتیجه ۲ بازی در دسته اول لیگ این کشور شد که یکی با نتیجه ۹۱ بر یک و دیگر با نتیجه ۹۵ بر صفر به پایان رسید.

نهاد حاکم بر فوتبال کشور غرب آفریقا با غیرعملی دانستن نتایج این دو بازی، اعلام کرد که تمام بازیکنان و داوران حاضر در این دو بازی را مورد بازجویی قرار خواهد داد تا عوامل تبانی را شناسایی و به شدت آنها برخورد کند.

در یکی از بازی‌ها تیم گلف‌اف‌سی با نتیجه ۹۱ بر یک بر تیک کوکیما غلبه کرد و در دیگری تیم لومبنبو یونایتد با ۹۵ گل تیم کاهولا رنجرز را در هم کوبید. ظاهراً هر دو بازی در منطقه شرقی کشور سیرالئون رقم خورده است و تمامی عوامل هر چهار تیم هم مورد مجبور به پاسخگویی شده‌‌اند.

در صورتی که نتایج این دو بازی تأیید شود، این دو بازی در جدول پرگل‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال قرار خواهند گرفت. پرگل‌ترین بازی تاریخ سال ۲۰۲۲ در کشور ماداگاسکار ثبت شد که در آن تیم آ اس آدما تیم اس او امیرن را با نتیجه ۱۴۹ بر صفر شکست داد؛ البته در آن بازی اعضای تیم بازنده در اعتراض به تصمیمات داور یکی پس از دیگری گل به خودی زدند و به این ترتیب اجازه ندادند که داور بخواهد تصمیم دیگری خلاف میل آنها اتخاذ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.