باشگاه تاتنهام در آستانه به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون است.

باشگاه تاتنهام در آستانه به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریچارلسیون که یکی از بازیکنان تأثیرگذار اورتون در چند فصل اخیر بوده و فصل گذشته هم به این تیم برای بقا در لیگ برتر انگلیس کمک کرد، در آستانه ترک تافی‌ها و پیوستن به تاتنهام است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ این مهاجم برزیلی امروز (پنجشنبه) در تست‌های پزشکی تاتنهام شرکت خواهد کرد تا فرایند پیوستنش به تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته را تکمیل کند.

بر اساس این گزارش؛ مدیران باشگاه تاتنهام هنوز با همتایان خود در باشگاه اورتون بر سر جزئیات نهایی این معامله در حال چانه‌زنی هستند، اگرچه دو باشگاه به طور کلی روی انتقال این مهاجم برزیلی در ازای ۵۰ میلیون پوند به علاوه ۱۰ میلیون پوند پاداش‌های در نظر گرفته شده، توافق کرده‌اند. ریچارلیسون ۲۵ ساله با تاتنهام به توافق شخصی رسیده و مشتاق است تا فصل آینده برای اسپرز بازی کند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم دقایقی پیش از توافق نهایی دو باشگاه اورتون و تاتنهام برسر انتقال ریچارلیسون به جمع اسپرز خبر داد. رومانو که این انتقال را تمام شده و قطعی می‌داند، گزارش داد مهاجم برزیلی اورتون امروز تست‌های پزشکی تاتنهام را در کشور برزیل پشت‌سر خواهد گذاشت.

او که در سال ۲۰۱۸ از واتفورد به اورتون پیوست، در این مدت در ۱۵۲ بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار ۵۳ گل‌زده و ۱۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او فصل اخیر هم در ۳۳ بازی، ۱۱ گل برای تافی‌ها به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.