بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: از کل تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم ولی چون عاشق تیم سپاهان بودم به این تیم رفتم.

بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: از کل تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشتم ولی چون عاشق تیم سپاهان بودم به این تیم رفتم. میلاد زکی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت و در نهایت به سپاهان پیوست، اظهار داشت: من از کل تیم‌های لیگ پیشنهاد داشتم، از استقلال و پرسپولیس گرفته تا فولاد خوزستان و گل‌گهر. با یکسری از تیم‌ها مذاکره کردم، ولی به توافق نرسیدیم. سپاهان را از دوران کودکی دوست داشتم، چرا که وقتی در تیم‌های نونهالان شموشک نوشهر بازی می‌کردم، می‌دیدم که سپاهان به تیم‌های پایه‌اش رسیدگی می‌کند و ریشه‌دار است. حتی زمانی که استقلال بودم اظهارنظر می‌کردم که سپاهان را به‌خاطر توجه‌اش به پایه‌ها و استخوان‌دار بودن دوست دارم و عاشق این تیم هستم!

وی افزود: محرم نویدکیا فصل گذشته من را می‌خواست، اما قسمت نشد به سپاهان بروم و پیش امیرخان (قلعه‌نویی) ماندم. امسال مربی خارجی به سپاهان آمده است و گفتم شاید فرجی شود و به تیم ملی دعوت شوم. در گل‌گهر هر چقدر بازی خوب انجام دادم نگاه ملی به من وجود نداشت. به سپاهان آمدم تا سکوی پرتابی برای من باشد و بتوانم پیشرفت کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان با قدردانی از مجموعه باشگاه گل‌گهر سیرجان و امیر قلعه‌نویی گفت: بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را زیر نظر قلعه‌نویی سپری کردم. مردم سیرجان خونگرم و باحال بودند. مهران گلزاری، کاپیتان گل‌گهر، مجموعه باشگاه، مربیان و دیگر عوامل تیم خوب بودند. مجموعه گل‌گهر یک مجموعه خَفنی بود.

زکی‌پور در واکنش به این سؤال که در زمان مذاکره با پرسپولیس پُست‌های اینستاگرامش را پاک کرده بود، گفت: پست‌ها را پاک نکردم و تنها یکی دو پست را به خاطر اینکه خوشم نیامد، آرشیو کردم. با یک نفر که همیشه نظرش را می‌پرسم در این باره صحبت کردم و گفت پست‌ها خوب نشده و بهتر است آن را پاک کنی و اگر پشیمان شدی می‌توانی پست‌ها را برگردانی. بیشتر پست‌هایم برای دوران حضورم در گل‌گهر بود.

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس او را می‌خواست اما یکسری مسائل باعث عدم حضورش در این تیم شد، یادآور شد: یحیی و باشگاه پرسپولیس مرا می‌خواستند. دو طرف با من صحبت کردند، ولی توافق صورت نگرفت. انتخاب من سپاهان بود و ترجیح دادم به این تیم بروم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته مصاحبه‌ای نکردم که برخی‌ها گفتند زکی‌پور فلان کرد و فلان حرف‌ها را زد. مردم باید بدانند برخی صحبت‌ها از طرف من نبوده است. بار دیگر باید از قلعه‌نویی تشکر کنم و زمانی که می‌خواستم به سپاهان بروم از ایشان رخصت گرفتم. امیدوارم با حضور موفق در سپاهان به تیم ملی راه پیدا کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.