هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک بر این عقیده است که لیگ برتر در فصل آینده یک لیگ پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک بر این عقیده است که لیگ برتر در فصل آینده یک لیگ پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی خواهد بود. اسماعیل شریفات که فصل گذشته در هر ۳۰ بازی تیمش در لیگ برتر به میدان رفت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیتش برای فصل آینده گفت: واقعیت این است که من چند پیشنهاد دارم و از طرفی باشگاه آلومینیوم هم پیشنهاد تمدید قرارداد داده است و احتمالاً تا دو سه روز آینده با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید در آلومینیوم می‌مانم.

وی درباره حضورش در هر ۳۰ مسابقه لیگ برتر و اینکه فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: من در نیم‌فصل اول سه گل زدم، دو پنالتی گرفتم و یک پاس گل دادم و شرایط خوبی داشتم، ولی تیم ما در نیم‌فصل دوم به دلیل بدشانسی و برخی مسائل نتوانست نمایش نیم‌فصل اول را داشته باشد و همین موضوع روی عملکرد همه بازیکنان تأثیر داشت. امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری را رقم بزنم و عملکردم خیلی بهتر از پارسال باشد.

هافبک فصل گذشته آلومینیوم در مورد حضور سه مربی خارجی در تراکتور، سپاهان و استقلال و اینکه این اتفاق چه تأثیری در روند فنی بازی‌ها خواهد داشت، خاطر نشان کرد: من در سال‌های گذشته در مورد تیم قهرمان لیگ در همان ابتدای فصل پیش‌بینی می‌کردم و معمولاً هم درست از آب درمی‌آمد، ولی لیگ فصل بعد از نظر من پیچیده و جذاب خواهد شد و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. شش هفت تیم قطعاً دنبال قهرمانی هستند و تلاش ما هم این است که بتوانیم در بین بالانشین‌ها باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.