چندین منبع ایتالیایی از پاسخ مثبت بال آرژانتینی پیشین تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به پیشنهاد باشگاه یوونتوس خبر داده‌اند.

چندین منبع ایتالیایی از پاسخ مثبت بال آرژانتینی پیشین تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به پیشنهاد باشگاه یوونتوس خبر داده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های محلی ایتالیا اعلام کردند که باشگاه یوونتوس سرانجام توانسته پاسخ مثبت آنخل دی‌ماریا را برای پیوستن به بانوی پیر در فصل پیش رو بگیرد و طرفین در حال رایزنی برای نهایی کردن آخرین جزئیات مربوط به انتقال بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن به آلیانتس تورین هستند.

دی‌ماریای ۳۴ ساله پس از ترک PSG در پایان قراردادی که او را ۷ سال در این تیم نگه داشته باشد، اکنون بازیکن آزاد است. او از همان زمانی که قراردادش به پایان رسید دو سیگنال دریافت کرد که یکی از آنها از جانب بارسلونا و دیگری از طرف یوونتوس بود. دلیل تعلل دی‌ماریا برای پاسخ دادن به یوونتوس هم انتظار برای چراغ سبز گرفتن از بارسلونا بود که ظاهراً محقق نشده است.

در حالی که به نظر می‌رسید کاسه صبر بانوی پیر برای گرفتن جواب از دی‌ماریا در آستانه لبریز شدن است، اکنون دو نشریه گاتزتا دلواسپورت و استمپا مدعی شده‌اند که ستاره سابق رئال مادرید سرانجام پاسخ مثبت داده است. این دو نشریه نوشته‌اند که پیشنهاد یووه به دی‌ماریا شامل حقوق خالص ۷ میلیون یورو در فصل می‌شود و مدت قرارداد مطابق خواسته بازیکن یک ساله با امکان تمدید برای سال دوم است.

پستی که یوونتوس برای دی‌ماریا در نظر گرفته، بال راست است هر چند که او توانایی بازی به عنوان بال چپ و بازیکن پشت مهاجم یا به قول ایتالیایی‌ها «تره‌کوارتیستا» را دارد. دی‌ماریا فصل گذشته در ۳۱ بازی رسمی‌اش برای پاری‌سن‌ژرمن ۵ گل زد و ۹ پاس گل داد.

در این بین اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که یونتوسی‌ها در صورت عدم موفقیت در جذب دی‌ماریا یک نقشه جایگزین هم دارد و آن به خدمت گرفتن دومینیکو براردی از ساسولو است.

در همین حال رومئو آگرستی خبرنگار سرشناس ایتالیایی نوشته است که یوونتوس با وجود توافق با دی‌ماریا همچنان در اندیشه جذب نیکولو زانیولو هافبک تهاجمی رم نیز هست و این موضوع ربطی به جذب یا عدم جذب دی‌ماریا ندارد. این در حالیست که پیش از این گفته می‌شد که زانیولو گزینه جایگزین بانوی پیر در صورت ناکامی در خرید دی‌ماریا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.