در حالی که برخی از رسانه‌ها از احتمال پیوستن رونالدو به غول‌های مونیخ روایت‌هایی انجام داده‌اند، مدیر ورزشی باواریایی‌ها این موضوع را کاملاً بی‌اساس می‌داند.

در حالی که برخی از رسانه‌ها از احتمال پیوستن رونالدو به غول‌های مونیخ روایت‌هایی انجام داده‌اند، مدیر ورزشی باواریایی‌ها این موضوع را کاملاً بی‌اساس می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشار یک خبر درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ بازتاب گسترده‌ای در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته است. در حالی که شنیده می‌شد ورود سرمربی جدید اریک تن‌هاخ به کادر فنی شیاطین سرخ رونالدو را به ماندن در اولدترافورد متقاعد کرده است، روز گذشته (جمعه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رونالدو می‌خواهد به آلیانتس آره‌نا برود. انتشار این خبر با توجه به اضافه شدن سادیو مانه به جمع بازیکنان یولیان ناگلسمان و عدم خروج روبرت لواندوفسکی از این تیم کمی غیرعادی به نظر می‌رسد و البته خیلی هم طول نکشید که تکذیب شد.

ساعاتی بعد از انتشار خبر، حسن صالیحمیدزیچ مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ انتقال رونالدو به این تیم را شایعه‌ای بی‌اساس خواند و به شبکه اسکای اسپورت آلمان گفت: «کریستیانو رونالدو بازیکنی طراز اولی است که دوران بازیگری درخشانی داشته است. با این حال، این خبر که درباره پیوستن او به بایرن مونیخ منتشر شده، حقیقت ندارد.»

اگرچه انتقال رونالدو به بایرن مونیخ توسط صالیحمیدزیچ منتفی است اما شکی نیست که او از وضعیت خود در منچستریونایتد رضایت ندارد و دلیل آن هم ناکامی‌های متوالی فصل گذشته شیاطین سرخ و قرار داشتن این تیم در شرایط گذار و بلاتکلیفی با ورود اریک تن هاخ است.

با ۳۷ سال سن، رونالدو زمان زیادی برای کسب یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان ندارد و با توجه به عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان فصل آینده، عملاً او چنین شانسی ندارد. پیوستن به بایرن مونیخ اما شانس رونالدو برای تحقق این هدف را به شدت افزایش می‌دهد و به همین دلیل هم طبق ادعای نشریه اسپورت، ژرژ مندز مدیربرنامه‌های بازیکن پرتغالی قصد دارد او را به یکی از تیم‌های طراز اولی ببرد که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور دارند و بایرن مونیخ هم یکی از آنهاست. در واقع این مندز بوده که رونالدو را به بایرن مونیخ پیشنهاد داده و ظاهراً پیشنهادش هم به سرعت توسط باواریایی‌ها رد شده، چرا که طرف آلمانی معتقد است حقوق بالای بازیکن پرتغالی سازمان و ساختار پرداختی‌هایش را به هم می‌ریزد. رونالدو در حال حاضر ۲۷ میلیون پوند از منچستریونایتد دستمزد می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.