سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود فشار برخی پیشکسوتان فعلا تصمیمی به استفاده از آنها در کادرفنی خود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس باعث شده تا ایهام درباره تیم فنی این تیم برای فصل آینده ایجاد شود.

دستیار اول پرسپولیس همچون داود فنایی مربی دروازه‌بان‌ها و مظاهر رحیم پور مربی بدنساز از جمع کادر فنی سرخپوشان جدا شدند تا کریم باقری تنها گزینه باقیمانده از مربیان پرسپولیس باشد.

در این بین اسم سیدجلال حسینی کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس برای حضور در جمع مربیان فصل آینده تیم نیز مطرح شده است اما هنوز مشخص نیست چه اتفاقی در این زمینه بیفتد اما اگر هم مدافع با تجربه فوتبال باشگاهی کشور قبول به پذیرش این مسئولیت کند نمی‌تواند دستیار اول گل محمدی با توجه به عدم تجربه در این حوزه باشد.

از سوی دیگر گل محمدی بر خلاف گذشته هیچ گزینه‌ای از بین پیشکسوتان پرسپولیس برای حضور در کنار خودش ندارد. ادموند بزیک، رضا ترابیان و حمید مطهری دستیاران پرسپولیسی او در سال‌های اخیر بوده‌اند اما او دیگر گزینه‌ای برای استفاده از آنها در فصل آینده ندارد.

این در حالی است که بار دیگر تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس اصرار دارند باز هم یحیی سراغ قدیمی‌ها رفته و دستیار خود را از بین آنها انتخاب کند اما سرمربی پرسپولیس هیچ علاقه‌ای تا کنون برای استفاده از آنها ندارد.

سرمربی سرخپوشان در صورت موافقت باشگاه، دستیار نخست خود را از بین گزینه‌ای که سابقه سرمربیگری در لیگ برتر داشته یا به عنوان مربی خارجی سابقه فعالیت در این عرصه را داشته باشد انتخاب خواهد کرد.

باید دید پیشکسوتان پرسپولیس اجازه می‌دهند گل محمدی روی خواسته خود پافشاری کند یا رابطه خوب آنها با درویش مدیرعامل باشگاه باعث می‌شود تا همچون ماجرای بازگشت محمد پنجعلی به آکادمی باشگاه این بار نیز خواسته‌های مغایر با مسائل فنی در پرسپولیس رخ دهد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.