بازیکن پیشین سرخپوشان با تأکید بر اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده، گفت که این تیم در حال حاضر نیاز به یک مهاجم ششدانگ دارد.

بازیکن پیشین سرخپوشان با تأکید بر اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی جذب کرده، گفت که این تیم در حال حاضر نیاز به یک مهاجم ششدانگ دارد. اسماعیل حلالی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به روند نقل و انتقالات پرسپولیس، اظهار داشت: باشگاه خیلی خوب عمل می‌کند و در نقل و انتقالات خوب بودیم.

وی در مورد جدایی رامین رضاییان عنوان کرد: کادرفنی وقتی تمایل به حفظ یک بازیکن ندارد، دیگر نمی‌شود حرفی زد. رضاییان به لحاظ کار فنی به درد ما می‌خورد اما نظر کادرفنی این بود.

حلالی در خصوص جدایی حمید مطهری از کادرفنی پرسپولیس گفت: یک سال است که شرایط برای او فراهم بود و خودش هم دوست داشت برود و به عنوان سرمربی کار کند. برای حمید مطهری آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد اینکه آیا این میزان تغییر در کادرفنی برای این تیم در فصل جدید مشکل ایجاد نخواهد کرد؟ گفت: طبیعتاً باید جایگزین کنیم و شرایط تازه‌ای ایجاد خواهد شد. البته که تغییرات زیاد هم خوب نیست ولی ما ضعف‌هایی داشتیم که باید برطرف می‌شد.

این مربی عنوان کرد: باز هم نیاز داریم در چند پست بازیکن جدید جذب کنیم. با آمدن بیرانوند خیلی از مشکلات‌مان حل می‌شود، بخشی از مشکلات فصل گذشته مربوط به دروازه‌بان بود و بخشی هم به کار تیمی مربوط می‌شد که با گرفتن بازیکن جدید در آن پست‌هایی که نیاز است مشکل حل می‌شود. در سال‌های قبل که قهرمان شده بودیم، کم گل خورده و خط دفاعی منسجمی داشتیم اما امسال به خاطر تغییر زیاد در خط دفاع و مشکلات درون دروازه، از آن شرایط قبلی فاصله گرفتیم.

حلالی در خصوص اینکه پرسپولیس می‌تواند امسال بار دیگر در کورس قهرمانی قرار بگیرد؟ تصریح کرد: قطعاً می‌توانیم چون بهترین‌ها را جذب کرده‌ایم اگر چه یک مهاجم ششدانگ نیاز داریم. در مقابل استقلال هم نفرات خوبی در فصل گذشته داشت و آنهایی را که می‌خواست، حفظ کرده و فکر می‌کنم اکنون پرسپولیس و استقلال از بقیه جلوتر هستند. درست است که سرمربی‌ فصل گذشته‌شان جدا شده اما اگر ثبات مدیریت باشد، این مسئله چندان مشکل‌ساز نمی‌شود.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه در خصوص وضعیت این تیم در حالی که باید خود را برای جام‌جهانی آماده کند، گفت: آنهایی که به دنبال برکناری اسکوچیچ هستند، اشتباه می‌کنند. کسانی که مخالفند و هیچ ادله‌ای هم ندارند. زمانی که مسئولیت را به اسکوچیچ دادیم تیم شکل خوبی نداشت و الان شکل خوبی گرفته در حالی که آنقدر که اسکوچیچ به تیم ما کمک کرد، ما به او کمک نکردیم. امیدوارم فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با این تدارکات ضعیف، تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی زنگ تفریح نخواهد شد؟، گفت: با این برنامه‌ریزی که می‌بینیم خیلی امیدی نیست، مگر اینکه تغییرات ایجاد شود و برنامه‌های خوبی برای مدت باقیمانده داشته باشیم. وضعیت تیم را باید سروسامان دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )