عضو هیات مدیره استقلال با کنایه به رقیب سنتی گفت: در نقل و انتقالات به هیچ بازیکنی وعده تیم ملی و حضور در جام جهانی نمی‌دهیم!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان اظهار داشت: هیات مدیره باتوجه به تجارب ارزنده آجورلو به ایشان اختیار تام تفویض کرد تا خود مدیر عامل فرایند انتخاب سرمربی را پیش ببرد. البته هیات مدیره کاملاً در جریان این انتخاب قرار داشت اما مدیر عامل با اختیاراتی که داشتند شخصاً این پروسه را پیش بردند.

وی در خصوص مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی با تاکید بر معقول بودن آن بیان داشت: این مبلغ خصوصی است و من نباید آن را در رسانه اعلام کنم. اما قطعاً در زمانی که مشخص شده این مبلغ اعلام خواهد شد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص سعید صادقی و دور شدن او از این تیم گفت: ما در نقاطی که کمبود و ضعف داریم قطعاً بازیکنانی شایسته جذب خواهیم کرد. اولویت مان برای جذب بازیکن، ایرانی‌ها هستند و اگر گزینه مناسبی در بین بازیکنان ایرانی وجود نداشته باشند به سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم. تیم ما استقلال است و یکی از پر افتخار ترین و بزرگ‌ترین تیم‌های قاره آسیا هستیم و در شان خود نمی‌دانیم برای جذب یک بازیکن علاوه بر پیشنهادات مالی غیر معقول، به او وعده تیم ملی و جام جهانی هم بدهیم. کاری که برخی تیم‌ها انجام می‌دهند و از آن به عنوان یک حربه استفاده می‌کنند.

مومنی تاکید کرد: ساپینتو به اندازه کافی از بازی‌های گذشته استقلال فیلم دیده و از طریق دنیای دیجیتال با ما در تماس هست و بر نقل و انتقالات اشراف دارد. او بازیکنان ما را خوب می‌شناسد و خصوصیات و کیفیت آنها را نیز می‌داند و از این بابت نگرانی نداریم. لذا نقل و انتقالات کاملاً با نظر سرمربی انجام می‌شود.

این مدیر باشگاه استقلال در خصوص صحبت با الکس نوری گفت: ما با گزینه‌های متعددی صحبت کردیم و آنچه در مذاکرات خود محور قرار دادیم و بر آن اصرار داشتیم، برد-برد بودن مذاکرات بود. بعضی از مربیان تنها منافع خودشان را می‌دیدند و این برای ما میسر نبود. به هرحال ما از قطب‌های فوتبال آسیا هستیم و مربی که به ایران و به تیم بزرگی مثل استقلال می‌آید باید این را بداند همانطور که او به ما کمک می‌کند، استقلال هم به بزرگ شدن و مطرح شدن او کمک می‌کند.

مومنی در خصوص احتمال تمدید قرارداد با وریا غفوری تاکید کرد: این موضوع کاملاً در حیطه اختیارات سرمربی است و تصمیم‌گیری در خصوص کاپیتان استقلال تنها با نظر او صورت می‌گیرد نه هیچ فرد دیگری.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )