پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد، سعید صادقی بیش از اندازه بازار گرمی می کند و هافبک های استقلال از این بازیکن بهتر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری با اشاره به اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات رخ داده است گفت: فوتبال ایران به کجا کشیده شده که یک بازیکن شده سوژه دلال ها و ایجنت ها. بازیکن های الان استقلال خیلی بهتر از صادقی هستند و با این تبلیغاتی که صادقی برای خودش می کند دارد خودش را می سوزاند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: فوتبال ما این قدر بی بضاعت شده که صادقی برای خودش این چنین دنبال بازار گرمی باشد؟ وقتی او این طوری سوژه شود، رقم خود را هم بالاتر می برد.

نوری افزود: استقلال باید دنبال بازیکنی برود که بی حاشیه باشد. واقعا متاسفم که چنین فضایی در فوتبال ما به وجود آمده که یک بازیکن این قدر دنبال بازار گرمی برای خودش باشد. خیلی ناراحت هستم که چرا این بازیکن این قدر سوژه شده و فکر می کنم پشت این مسئله داستان هایی باشد که نمی توانم آن را بیشتر باز کنم.

نوری در ادامه افزود: گل گهر با استقلال خیلی فرق می کند. هافبک های استقلال خیلی بهتر از صادقی هستند و چون در گل گهر ستاره های زیادی نبوده این بازیکن توانسته آن جا خودش را نشان دهد.

محمد نوری ادامه داد: مهدی پور خیلی بهتر از صادقی فوتبال بازی می کند و نقش کلیدی در تیم داشته است. در پشت صحنه کسانی هستند که تلاش می کنند تا رقم صادقی را بالا ببرند و به نظر من با توجه به هافبک های خوبی که استقلال دارد،با اضافه کردن یکی، دو هافبک خوب می تواند شرایط را بهتر هم کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )