به نظر می‌رسد که مدیران بایرن مونیخ در نظر دارند کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را در این تابستان به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بحث جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به یکی از داغ‌ترین بحث‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. این بازیکن به صورت علنی خواهان ترک بایرن شده و با این که مدیران این تیم تاکید دارند که تصمیمی برای فروش او ندارند اما منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند در صورت دریافت پیشنهاد قابل قبول از بارسلونا، این انتقال انجام خواهد شد. حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس در گزارشی مدعی شده که رونالدو هم به صورت جدی تصمیمش را برای ترک منچستریونایتد گرفته و نمی‌خواهد در باشگاهی که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور ندارد بماند. در این بین نیز مدیران بایرن در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند و قصد دارند جای خالی احتمالی لواندوفسکی را با این بازیکن پرتغالی پر کنند که می‌تواند یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین خریدهای تاریخ این باشگاه لقب بگیرد.

اگر جدایی لواندوفسکی و پیوستن او به بارسلونا یکی از بمب‌های نقل و انتقالات تابستانی باشد، حضور رونالدو در بایرن نیز دست‌کمی از این اتفاق نخواهد داشت. آ.اس معتقد است که اطرافیان این ستاره پرتغالی از علاقه بایرن به جذب او مطلع هستند و آنها نیز مشتاق انجام این انتقال هستند. بنابراین در صورت ارائه پیشنهاد از سوی این باشگاه، پاسخ رونالدو به آنها مثبت خواهد بود. رونالدو معتقد است که با توجه به شرایط یونایتد و پیوستن داروین نونیز به لیورپول و ارلینگ هالند به سیتی، این باشگاه فصل آینده هم شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت و به همین دلیل ترجیح می‌دهد سال‌های آخر فوتبالش را در تیمی سپری کند که فرصت درخشش بیشتر و بهبود آمارش را به او بدهد. همچنین شانس بایرن برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان نیز در این بین بی‌تاثیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازگشت یاغی جوان به استقلال!/عکس جدایی پر از کنایه بازیکن خاطره‌ساز از پرسپولیس/عکس حمایت کریستیانو رونالدو از سرمربی جدید استقلال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.