سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار با ابراز خرسندی از حضور در این تیم گفت که دوست دارد امسال سالی بدون حاشیه داشته باشد.

سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار با ابراز خرسندی از حضور در این تیم گفت که دوست دارد امسال سالی بدون حاشیه داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید هوادار، گفت: قبل از هر چیز از دوست و برادر عزیزم رضا عنایتی تشکر می‌کنم که یک سال خیلی خوب برای هوادار رقم زد. ان‌شاءالله بتوانیم راه او را که راه سختی است، ادامه دهیم. قطعاً امسال سال پرفشار و پرچالشی داشته و رقابت سختی با تیم‌های بزرگ فوتبال‌مان خواهیم داشت. امیدوارم با مسئولیتی که بر عهده بنده قرار گرفته است بتوانیم موفق باشیم و شرمنده نشوم.

وی درباره اینکه پس از دو قهرمانی جام حذفی به همراه تراکتور و نساجی انتظارات از او بالا رفته است، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. می‌دانم که چالش سختی را انتخاب کردم و دوست داشتم شرایطی جدید را امتحان کنم. ان‌شاءالله بتوانم در هوادار هم سربلند باشم، نتایج خوبی بگیرم و فوتبال باکیفیتی را که هوادار لایق آن هست و تیم‌های دیگر به آن احترام بگذارند، به نمایش بگذاریم.

الهامی در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی‌اش برای انتخاب هوادار چه بوده است، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی انتخاب هوادار برای من بیشتر مدیریت باشگاه و عواملی بودند که در این مجموعه حضور دارند. من امسال دوست دارم سال بدون حاشیه‌ای را دنبال کنم و امیدوارم کنار هم بتوانیم در هوادار یک کار خیلی سالم انجام دهیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار در مورد جذب بازیکن جدید در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: این تیم پیش از این هم تیم خوبی بود. ابتدا باید بازیکنانی را که قرارداد دارند حفظ کنیم و بعد از آن ببینیم در کدام پست کمبود داریم. قطعاً بازیکنانی هستند که به لحاظ اسمی شناخته‌شده هستند و اگر بتوانند با شرایط هوادار خودشان را وفق دهند از آنها استفاده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.