بنابر ادعای talk sport ژوزه مورینیو گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن ژرمن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مائوریسیو پوچتینو نیز در این فصل نتوانست پاری‌سن ژرمن را به هدف بزرگ خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. در حقیقت قهرمانی در رقابت‌های داخلی برای پی‌اس‌جی به یک عادت تبدیل شده و سران قطری این باشگاه دیگر به چیزی جز فتح لیگ قهرمانان اروپا راضی نمی‌شوند.

پاری‌سن ژرمن در این فصل حذف تلخی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد؛ آنها در بازی برگشت مانند دیدار رفت با تک گل کیلیان امباپه از رئال مادرید پیش بودند اما بازگشت شگفت انگیز شاگردان کارلو آنچلوتی و هت‌تریک کریم بنزما همه معادلات را به هم زد تا تیم فرانسوی به شکل عجیبی از رسیدن به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ باز بماند.

ساعاتی پیش بود که خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شد این آخرین فصل حضور مائوریسیو پوچتینو در پارک دو پرنس بوده است و این سرمربی آرژانتینی به‌زودی از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار خواهد شد. همچنین این اتفاق برای مدیر ورزشی پی‌اس‌جی یعنی لئوناردو نیز رقم خواهد خورد.

نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن ژرمن مطرح می‌شود. این باشگاه علاقه زیادی برای به‌خدمت گرفتن زین الدین زیدان دارد اما به‌نظر می‌رسد که اسطوره فرانسوی‌ها قصد دارد بعد از جام جهانی قطر هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد و به همین خاطر پیشنهاد پاریسی‌ها را رد کرده است.

در همین راستا talkSPORT ادعای جدید و غیرمنتظره‌ای را در مورد نیمکت پاری‌سن ژرمن مطرح کرده است. بر اساس گزارش این منبع، ژوزه مورینیو به یک گزینه جدی برای هدایت پی‌اس‌جی تبدیل شده است. البته سرمربی پرتغالی بارها تاکید کرده که از حضور در رم خوشحال است و می‌خواهد بعد از قهرمانی با این تیم در لیگ کنفرانس به کارش در جالوروسی ادامه دهد اما ممکن است پیشنهاد وسوسه‌کننده پاری‌سن‌ژرمن نظر او را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

از مذاکره استقلال با مربی قهرمان آسیا تا قهر رضاییان ببینید | وقتی ستاره برزیلی رئال مادرید قوانین فیزیک را نقض کرد ببینید | اتفاقی وحشتناک برای تنیسور آلمانی در رولان گاروس

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )