رسانه آلمانی از مزاحمت رئال مادرید برای بارسلونا در جذب ستاره بایرن مونیخ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رابرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ از ماه گذشته در رادار بارسلونا قرار دارد. این ستاره توافق اولیه خود با ژاوی سرمربی بارسلونا انجام داده و تنها مشکل رضایت باشگاه بایرن مونیخ است.

باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی خود به مبلغ ۳۲ میلیون یورو را به بایرن داد تا لوا را خریداری کند ولی مدیران باشگاه مونیخی مخالفت کردند و این مخالفت باعث درگیری ستاره لهستانی با باشگاه آلمانی شده است.

شبکه «اسپورت ۱» آلمان از میهمان ناخوانده بارسلونا در راه جذب لواندوفسکی پرده برداشت. رئال مادرید که این روزها به خاطر ناکامی در جذب امباپه سرخورده شده می خواهد به رقیب سنتی اش ضربه بزند.

طبق گزارش رسانه آلمانی رئال مادرید هم با بایرن برای جذب لواندوفسکی وارد مذاکره شده و می خواهد ستاره گلزن لهستانی را به برنابئو بیاورد.

هنوز اختلاف لواندوفسکی با بایرن مونیخ حل نشده و ستاره لهستانی خواهان جدایی اش و باشگاه بایرن به دنبال جانشینی مناسب برای این بازیکن است تا رضایت نامه اش را صادر کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از لیست جذاب یحیی برای نقل و انتقالات پرسپولیس ترکیب ترسناک رقیب تیم ملی در جام جهانی/عکس پسر فرهاد مجیدی بهتر از قایدی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.