سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت، درخواست برگزاری مجمع این سازمان را از سرپرست وقت و رئیس معزول فدراسیون فوتبال کرده که با آن مخالفت شده است.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت، درخواست برگزاری مجمع این سازمان را از سرپرست وقت و رئیس معزول فدراسیون فوتبال کرده که با آن مخالفت شده است. آرش جابری درباره زمان آغاز لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: لیگ برتر با یک هفته تأخیر، از روز یکشنبه ۲۲ خرداد آغاز می‌شود و بازی‌ها روز جمعه ۲۴ تیر قرعه‌کشی خواهد شد. پیش از این همراه با مدیران، بر سر مزار شهید قاسم سلیمانی حاضر می‌شویم و فاتحه‌ای برای این شهید بزرگوار می‌خوانیم.

باشگاه‌ها برای واگذاری امتیاز تا ۱۹ خرداد فرصت دارند وی در پاسخ به این پرسش که آیا سه باشگاه انصراف‌دهنده از لیگ برتر، واگذاری امتیاز خود را به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند یا خیر، تصریح کرد: تاکنون تنها نامه رسمی واگذاری امتیاز راگای ری به سازمان لیگ رسیده و باشگاه دیگری، انصراف رسمی خود را به ما اعلام نکرده است. اگر باشگاهی قصد واگذاری امتیاز خود را دارد، باید این کار را تا روز ۱۹ خرداد انجام دهد. در روز قرعه‌کشی لیگ برتر باشگاهی حق واگذاری امتیاز خود را نخواهد داشت.

تعطیلی لیگ برتر در آستانه جام ملت‌های آسیا، تنها وقفه مسابقات خواهد بود سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص وقفه ۳۰ روزه لیگ برتر فوتسال تا شروع جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ اظهار داشت: مطابق توافقی که با کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی داشتیم، لیگ برتر را از ۲۲ تیر تا فاصله یک ماه تا جام ملت‌های آسیا آغاز می‌کنیم. AFC بازه زمانی ۲۸ روزه‌ای برای این مسابقات مشخص کرده است و ما می‌توانیم حدود ۱۱ هفته بازی‌ها را برگزار کنیم. این وقفه، تعطیلی نیم‌فصل به شمار می‌رود و وقفه دیگری برای لیگ برتر نخواهیم داشت.

از بهاروند و عزیزی خادم درخواست برگزاری مجمع سازمان لیگ فوتسال را کردم جابری در مورد دلیل عدم برگزاری مجمع سازمان لیگ فوتسال بیان کرد: ریاست مجمع سازمان لیگ فوتسال و تشخیص زمان برگزاری مجمع، بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال است. من در دوره سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون، از او برای برگزاری مجمع درخواست کردم که او گفت این اتفاق در زمان انتخاب رئیس جدید بیفتد. در زمان ریاست عزیزی خادم درخواست مشابهی را مطرح کردم، اما او گفت اجازه بدهید ابتدا مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال به پایان برسد.

آمادگی برگزاری مجمع سازمان لیگ را دارم وی با بیان اینکه رئیس فدراسیون فوتبال باید در مورد مجمع سازمان لیگ فوتسال تصمیم بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر چنین مجوزی صادر شود، من باید انتخابات‌هایی برای انتخاب نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک،‌ انتخاب نمایندگان فوتسال بانوان و انتخاب نمایندگان هیئت‌های فوتبال برگزار کنم. من هر لحظه آمادگی برگزاری مجمع سازمان لیگ را دارم.

هیئت رئیسه فعلی سازمان لیگ تا برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند سرپرست سازمان لیگ فوتسال با اشاره به وقفه‌های به وجود آمده در برگزار نشدن مجمع این سازمان ظرف سال‌های اخیر عنوان کرد: مجمع پنجم سازمان لیگ در زمان ریاست کفاشیان بر فدراسیون فوتبال، اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار شد و زمان برگزاری مجمع بعدی، آبان ۱۳۹۷ بود. همانطور که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از استعفای مهدی تاج به فعالیت خود ادامه داد، هیئت رئیسه فعلی سازمان لیگ تا زمان برگزاری انتخابات سازمان، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.