در شبی که ملوان در خانه مقابل تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی کم آورد، مس کرمان دست به کار بزرگی زد تا در یک قدمی بازگشت به لیگ برتر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور شب گذشته در حالی برگزار شد که تیم ملوان که تا هفته‌های اخیر صدرنشین این رقابت‌ها بود در خانه شکست تلخی متحمل شد و این شکست برابر تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی ثبت شد تا آنها در هفته‌های پایانی ۳ امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرند. با این حال ملوان همچنان از شانس بسیار بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

در شبی که ملوان در خانه کم آورد و شکست خورد، مس کرمان خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و استقلال خوزستان را شکست داد تا به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته و شانس خود را برای صعود به لیگ برتر تا حد زیادی افزایش دهد. شانس تیم خوب کرمانی برای صعود به لیگ برتر آنقدر زیاد هست که چه بسا هفته آینده در خانه شان جشن صعود بگیرند.

در دیگر دیدار حساس شب گذشته رایکا که به شدت خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند در خانه خود تیم خوب مس شهر بابک را با یک گل شکست داد تا قدری برای بقا در لیگ برتر امیدوار بماند. با این حال بابلی‌ها همچنان با ۳۵ امتیاز در رده شانزدهم حضور داشته و خطر سقوط را احساس می‌کنند.

آرمان گهر هم در خانه خود شمس آذر قزوین را مغلوب کرد تا جایگاه سومی خود را در جدول حفظ کرده و در صورتی که ملوان در هفته‌های آینده هم امتیازاتی از دست بدهد، شانسی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

نتایج بازی‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول که شب گذشته برگزار شد به شرح زیر است؛

قشقایی یک - شهرداری آستارا یک

آرمان گهر ۲ - شمس آذر قزوین یک

شهرداری همدان یک - خوشه طلایی ساوه یک

رایکا بابل یک - مس شهر بابک صفر

ویستا توربین یک - پارس جنوبی جم یک

استقلال خوزستان یک - مس کرمان ۲

ملوان یک - استقلال ملاثانی ۲

شاهین بوشهر صفر - خیبر خرم آباد ۲

ماشین سازی ۳ - سایپا ۳

خلاصه جدول لیگ دسته اول در پایان هفته سی و یکم؛

۱- مس کرمان ۶۵ امتیاز

۲- ملوان انزلی ۶۲ امتیاز

۳- آرمان گهر سیرجان ۵۷ امتیاز

۴- خیبر خرم آباد ۵۵ امتیاز

....

۱۶- رایکا بابل ۳۵ امتیاز

۱۷- شاهین بوشهر ۱۲ امتیاز

۱۸- ماشین سازی ۱۲ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.