لیونل مسی دیشب آخرین بازی فصل خود را با پیراهن پی‌اس‌جی برابر متز انجام داد و یک پاس گل هم داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لئو مسی قطعا بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را در پاریس سپری نکرد. فوق ستاره آرژانتینی تقریباً یک سال پس از انتقال شگفت‌انگیز خود به پاری‌سن ژرمن، همچنان برای وفق پیدا کردن با فوتبال همیشه فیزیکی فرانسوی رنج می‌برد و حذف دردناک در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید را نیز تجربه کرد. با این حال طبق گزارش نشریه اکیپ، مسی تنها یک هدف دارد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده با پیراهن پی‌اس‌جی.

او دیشب آخرین بازی فصل خود را برابر متز انجام داد و از حالا مهیای فصل بعد خواهد شد. مسی کار خود را با ۱۱ گل و ۱۴ پاس گل در ۳۴ بازی به اتمام رساند و باید دید فصل بعد چه خواهد کرد.

فوق ستاره سابق بارسا در پایان فصل با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت:« می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم به‌خاطر لطفی که از روز اول به من داشتند، تشکر کنم. همچنین از خانواده‌ام به‌خاطر حمایت و همراهی همیشگی. از هر لحاظ سالی متفاوت برایم بود ولی در پایان توانستیم فاتح لیگ شویم. جامی که برایم معنای خاصی داشت و مشتاق بودم در پاریس کسب کنم چرا که اولین قهرمانی من با پی‌اس‌جی محسوب می‌شد. حذف از لیگ قهرمانان(برابر رئال) در دیداری که برتر بودیم، خاطره تلخی بود ولی خوشحالم که به یکی از اهداف‌مان یعنی قهرمانی لیگ رسیدیم. مطمئنم که در سال ۲۰۲۲ اتفاقات خوبی در راه‌اند. سال مهمی خواهد بود و ما با جاه طلبی برای همه جام‌ها خواهیم جنگید.»

بیشتر بخوانید: وقتی سنگ‌های تبریز پیشانی مجیدی را زخمی کرد!/عکس تکلیف طارمی مشخص شد حرکت جالب و ارزشمند سرمربی تراکتور برای نجات گل‌محمدی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.