هافبک منچسترسیتی برای دومین بار در دوران حضورش در این تیم، عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

هافبک منچسترسیتی برای دومین بار در دوران حضورش در این تیم، عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروینه ستاره بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی از سوی کمیته فنی لیگ برتر انگلیس به‌عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها در فصل ۲۲-۲۰۲۱ معرفی شد. این دومین باری است که دی‌بروینه این جایزه را کسب می‌کند. دفعه قبل او در فصل ۲۰-۲۰۱۹ موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر شده بود.

به این ترتیب دی‌بروینه به جمع آن دسته از نخبه‌های لیگ برتر انگلیس پیوست که بیش از یک بار از سوی کمیته فنی رقابت‌ها به‌عنوان بازیکن فصل انتخاب شده‌اند. تیری آنری ستاره سابق آرسنال، کریستیانو رونالدو و نمانیا ویدیچ ستارگان پیشین منچستریونایتد دیگر بازیکنانی هستند که بیش از یک بار موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

دی‌بروینه که در ۲۹ بازی‌اش برای سیتی در این فصل لیگ برتر انگلیس ۱۵ گل زده و هفت پاس گل داده است، گفت: در لیگ برتر واقعاً بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و من بسیار خوشحالم که در میان این همه بازیکنان فوق‌العاده که هر یک در تیم‌های‌شان فصلی فوق‌العاده داشتند، توانستم این عنوان را کسب کنم. از همه هم‌تیمی‌های و مربیانم تشکر می‌کنم، چون بدون آنها کسب این عنوان امکان نداشت.

انتخاب ستاره ۳۰ ساله من‌سیتی با آرای هواداران، کاپیتان‌های ۲۰ تیم لیگ برتر انگلیس و هیئتی از کارشناسان فوتبال در انگلیس صورت گرفت. او در حالی انتخاب شد که شش بازیکن دیگر شامل ترنت الکساندر آرنولد، جارود بوون، ژوائو کانسلو، بوکایو ساکا، محمد صلاح، هئونگ مین سون و جیمز وارد نیز نامزد کسب این جایزه بودند.

در همین حال هم‌تیمی دی‌بروینه، فیل فودن نیز به‌عنوان بهترین بازیکن جوان فصل جاری لیگ برتر انگلیس معرفی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.