هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر اعتقاد دارد، اگر آنها در این فصل در ورزشگاه خانگی‌شان به میدان می‌رفتند، نتایج بهتری می‌گرفتند.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر اعتقاد دارد، اگر آنها در این فصل در ورزشگاه خانگی‌شان به میدان می‌رفتند، نتایج بهتری می‌گرفتند. ایوب کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر هوادار، گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون هوادار تیمی سختکوش و جنگنده است که در نیم‌فصل دوم نتایج بسیار خوبی به دست آورده. ما به خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و تا آخرین لحظه هم برای رسیدن به برد ناامید نبودیم. خدا را شکر که در دقایق آخر گل زدیم و سه امتیاز مهم از این بازی گرفتیم.

وی که در این بازی دو پاس گل داد، خاطر نشان کرد: بابت این اتفاق خوشحالم و دوست دارم بیشتر از این به تیمم کمک کنم. همه بازیکنان در نساجی به فکر موفقیت تیم هستند.

کلانتری در مورد جدایی ساکت الهامی از نساجی و اینکه به نظر می‌رسد این اتفاق تأثیر منفی روی روند تیم نگذاشت، اظهار داشت: به هر حال آقای الهامی برای تیم خیلی زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. آقای اسماعیلی هم روی تیم شناخت دارد و خدا را شکر که توانستیم نتایج خوبی بگیریم. از طرفی حمایت‌های آقای حدادیان را هم نباید نادیده گرفت که همیشه در تلاش است تا بهترین شرایط ممکن را برای بازیکنان فراهم کند.

هافبک تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی در بازی‌های این فصل لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است؟»، گفت: شما باید این را در نظر بگیرید که تیم ما چه وضعیتی در لیگ داشت و چگونه از امتیاز میزبانی محروم شدیم. اگر در قائمشهر بازی می‌کردیم قطعاً بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم، متأسفانه نداشتن یک زمین بازی ثابت خیلی به تیم ما ضربه زد، ولی خدا را شکر می‌کنیم که در جام حذفی قهرمان شدیم تا هواداران و مردم مازندران را خوشحال کنیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر تصریح کرد: دو بازی آخر برای ما اندازه فینال مهم است و باید بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم. ذوب‌آهن هم تیم بسیار خوبی است، ولی امیدوارم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.