سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که اگر گذرش به دنیای فوتبال نمی‌افتاد، وارد کاری می‌شد که به آن خیلی علاقه دارد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که اگر گذرش به دنیای فوتبال نمی‌افتاد، وارد کاری می‌شد که به آن خیلی علاقه دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که اگر وارد دنیای فوتبال نمی‌شد، حتماً وارد رشته گلف شده بود.

گواردیولای ۵۱ ساله که به عنوان یکی از پرافتخارترین سرمربیان دنیای فوتبال محسوب می‌شود، سال ۱۹۸۱ از طریق آکادمی خیمناستیک مانرسا به دنیای فوتبال وارد شد و سه سال بعد در آکادمی لاماسیای بارسلونا نام‌نویسی کرد و تا سال ۲۰۰۱ در این تیم حضور داشت. او یک سال پس از آویزان کردن کفش‌هایش در سال ۲۰۰۶ به همراه تیم دورادوس مکزیک، حرفه مربیگری را در تیم دوم باشگاه بارسلونا آغاز کرد و سال بعد از آن هم هدایت تیم اصلی باشگاه را برعهده گرفت و با آن ۱۴ جام برد. پپ پس از آن هدایت بایرن مونیخ و منچسترسیتی را نیز عهده‌دار شد و با آنها تمامی افتخارات داخلی را کسب کرد.

گواردیولا که تیمش امسال نیز در آستانه فتح لیگ برتر انگلیس قرار دارد، در یک جلسه پرسش و پاسخ ویدئویی با طرفدارانش در فضای مجازی اعتراف کرد که اگر به دنیای فوتبال پا نمی‌گذاشت حتماً وارد رشته گلف می‌شد.

او در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارانش مبنی بر اینکه اگر فوتبالیست نمی‌شد، چه حرفه‌ای را در پیش می‌گرفت، اظهار داشت: چیزی مرتبط با گلف. از این بابت کاملاً مطمئنم. من عاشق محیط بازی گلف هستم. عاشق اینکه به توپ ضربه بزنم و روی چمن راه بروم و ... قطعاً وارد کاری مرتبط با گلف می‌شدم. شما ممکن است بخندید اما این یک واقعیت است.

گواردیولا نه تنها به بازی گلف علاقه‌مند است، بلکه به بهانه‌های مختلف و در اوقات فراغتش هم این ورزش را انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.